"La última parada está al lado de la plaza."

Traducción:La lasta haltejo estas apud la placo.

Hace 1 año

8 comentarios


gmora6
gmora6

Kial ne povas esti ''situas'' anstataux ''estas'' ankaux?

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Parece que sí:

Hace 1 año

MaterialKnight

Gxi estas traduko ne antauxvida de la kreintoj de cxi-kurso, sed gxi sxajnas gxusta, do vi povas sugesti gxin kun la butono por raporti eraro la sekva fojo ke vi vidus cxi-ekzerco.

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Ĉu mi rajtas fari kelkajn korektojn al vi?

  • ne antaŭvida = ne antaŭvidita
  • sugesti ĝin kun = proponi ĝin per
  • raporti eraro = raporti eraron
  • la sekva fojo = la sekvan fojon
  • ke vi vidus = kiam vi vidos

Cetere, kvankam diri "ĉi-kurso" kaj "ĉi-ekzerco" ne eraras, tio ne estas kutima ekster la literaturo: estas pli kutime diri "ĉi tiu kurso" aŭ "ĉi tiu ekzerco".

Hace 1 año

MaterialKnight

Dankon, amiko!, mi komprenas la racion de cxiu korekto. Gxustokaze, mi petas vian helpon pri nerilata malgranda demando: Cxu mi povus diri "kiel ekzemplo" anstataux "ekzemple"?

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Mi ne povas diri ke "kiel ekzemplo" eraras, sed "ekzemple" estas pli kutima.

"Kiel ekzemplo" havas nur 25 trafojn en la Tekstaro, sed multaj el ili estas tiaj frazoj, kiaj:

  • Kiel ekzemplon mi rakontos al vi, kion lia ekscelenco Herhor malkovris en la provinco de Leporoj

  • Estas argumenti mallojale, kiam oni kritikas nian lingvon per citado de arĥaismoj kiel ekzemploj.

En la senso de "por ejemplo", oni kutime diras "ekzemple":

  • Sed kia estos la komuna agado de, ekzemple, svedoj kaj poloj sur tiu kampo?
Hace 1 año

TonySar1

apud kaj apude estas samaj adverboj ) al lado de o junto a.

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Ne ekzakte: "apud" estas prepozicio, kaj "apude" estas adverbo:

  • Ŝi staris apud la patro ("apud" estas prepozicio, kiu diras apud kiu ŝi staris) (http://vortaro.net/#apud)

  • Tion montris la apude pendanta pli granda pentraĵo ("apude" estas adverbo, kiun modifas la adjektivon "pendanta"). (http://vortaro.net/#apude)

Hace 1 año
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.