"On ma konie."

Tłumaczenie:He has horses.

4 lata temu

13 komentarzy


zelka43

Kiedy piszemy have a kiedy has ?

4 lata temu

mirriel
mirriel

Has dla trzeciej osoby liczby pojedynczej

4 lata temu

olesh

dzięki mi pomogło

4 lata temu

Hanusia873997

Mi też

1 rok temu

dominika80

Have w 1 osobie a has w 2

3 lata temu

MichalDabr1

Kiedy piszemy a,an a kiedy nie

4 lata temu

aleksanderkamil

a / an w liczbie pojedynczej; an piszemy przed samogloska

4 lata temu

karoxitsme

Zawsze przed wymowo jako samogloska pisze sie an. An hour, poniewaz czyta sie blizej our. A soup, bo s nie jest samogloska.

4 lata temu

adam17621

Dlaczego czasami w środku zdania występuje: The, A, an, a czasami nic, on ma konie? Dałbym głowę że powinno być a horses

3 lata temu

HachikoChaan

Ponieważ a piszemy tylko przed wyrarazem w liczbie pojedyńczej. Horses to konie, więc to liczba mnoga.

2 lata temu

Zuzia904056
Zuzia904056

Lubicie konie?

1 rok temu

Julka987189

Tak

1 rok temu

lollila24

A mi nie zabardzo

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.