Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sekiz yaşımdan beri bir yazar olmayı istedim."

Çeviri:I have wanted to be a writer since I was eight years old.

4 yıl önce

12 Yorum


deenosh
deenosh

"I have wanted to become a writer since I was eight years old" neden kabul edilmedi?

4 yıl önce

hikilic

Benimde çok kafama takılan bir sorundu bu. Sayfayı incelersen bir yerlere oturtabilirsin; https://0dan.org/be-become-happen-arasindaki-fark/

Burada ise neden be olduğuna gelirsek burada dönüşüm yok become olmaz yani var olan insanda bir özellik kaybedilmiyor. Ayrıca o anki anda yazar olmak isteniyor asıl vurgu dönüşmekte değil olmakta. En azından benim okuduğum ve çıkardığım sonuç bu. Kafama böyle formülledim.

11 ay önce

VestelKatk

I wanted to be a writer since eight years old

3 yıl önce

alucra55

benim aklıma da ilk gelen cümle buydu :)

3 yıl önce

elalemindoktoru

Şıklarda "I have wanted to be a author since I was eight years old"

İfadesinde author neden kabul edilmedi?

2 yıl önce

CRAZYBOYY

yazar olmayı hala istiyor o yüzden present perfect tense kullanıyoruz değil mi?

2 yıl önce

kkaattrreee

be yerine been yazdim cunku bi onceki.cumlelerde taki almisti :/

3 yıl önce

suleymanakgul90

:) aldatici bi soru. I have wanted kisminda ucuncu hali kullanilmis wanted olmus,To be a writer= yazar olmak, yani alinda verb degil cumlenin object i olmus oluyor

2 yıl önce

DilsadeGngr

ilk ikisi de doğru değil mi?

2 yıl önce

zeynep759433

Ohhh

2 yıl önce

HalitBayra

Be kabul etmedi

11 ay önce

Simge874194

Have sahip olmak değil mi niye kullandık

7 ay önce