1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ήταν ένα σημαντικό μέρος για…

"Ήταν ένα σημαντικό μέρος για εμπόριο."

Μετάφραση:It was an important place for trade.

May 3, 2017

5 σχόλια


Pisti147121

Trade κι emporium το ιδιο δεν ειναι?


GeorgeKara578648

σαν πρωτη απαντηση για το ''μερος'' εχετε το''part''


x1L03

Γιατί το important part το λαμβάνει σαν λάθος


jaye16

Λυπούμαστε, έγινε λάθος. Αυτό θα έπρεπε να ήταν "It was an important place for trade." Το έχω διορθώσει.


ESB316962

Στα αγγλικά place σημαίνει τοποθεσία, ενώ part σημαίνει μέρος κάποιας ποσότητας. Πχ ενα μερος τσιμεντο, ενα μέρος χαλικι και τρια μερη αμμο. Επίσης, a musician plays his "part" in the orchestra. Τα ανταλλακτικά μίας μηχανης στα αγγλικά είναι "engine parts".

Ελπιζω να μπορεσα να εξηγήσω την διαφορά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.