1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink the water."

"I drink the water."

Fordítás:Én a vizet iszom.

March 17, 2014

9 hozzászólás


makkos1

Halihó: "Megiszom a vizet" miért nem jó?


radnaitomi

Jó az. Jelentsd a hibát, ha nem fogadja el!


horvath_erika

én vizet iszom , az nem helyes?


radnaitomi

Nem, mert az angol mondatban van egy határozott névelő (the) is.

I drink the water = Iszom a vizet


farkas7006

Ennek a mondatnak minimum 5 HELYES magyar fordítása lehet. A szövegkörnyezet dönti el épp mi az aktuális.


GaborKelem

Ja csak Így nem beszél magyar. Miért? Rágom?


nodilo

En vizet iszom azzal mi a baj?


trojakniko

Vizet iszom az nem jó

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.