"I never loved you."

Çeviri:Ben seni asla sevmedim.

March 17, 2014

59 Yorum
Tartışma kilitli.


korbagov

Acımasız duolingo


xaysemery

Ağlasammı bilemedim şimdi duydunuzmu : DUO BİZİ HİÇ SEVMİYORMUŞ...


ATurkishWoman

Gerçekleri duymaktan korkma ve çekinme.


[aktif olmayan kullanıcı]

    bi biskrem versem?


Meric635550

    Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu, sevgi emekti...


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Ya... bizim evdeki Türkan Sultan da öyle büyüttü beni.


xGrandMasterx

      i never loved you too


night_wolf01

      Babanı da sevmezdim zaten.


ozzroad

      Seviyorum demiştin. Herşey yalan mıydı?


erdallakgull

      Vay delikanlı gönlüm vay, sen bu kurşunu yine mi yedin... (vay my crazy hearth vay, do you still eat this bulleted)


MCosan

      Why duolingo why? Why me :(


ESMSMH

      yakın sıgaraları


merydum

      Beni beni bihterini


Sheetaemin

      Acıttı. Aklima harry potter geldi After all this time Always. Birde bu and I will Always love youuu


NygelSama

      Yavaşça söyleseydin keşke Duolingo. :(


ali.sucuoglu

      I never loved you milkboy ( milkport diye bir deyim uydurulan ulkede milkboy neden olmasın ) :))


sawashian

      Oww yeah! I love it ;) I never loved u... Go to hell ;))


1den6yakadar

      Baba or general gibi dizmişsin tüm bayrakları.


eminkocak_

      Kurumuş boğazım...


BirolKaya

      Niyeyse direkt Eyşan geldi aklıma


biradetrecep

      "Beni neden sevmedin ?"


josef518931

      Daha ben baslamadan yanlis diyo


EmrahKAAN34

      Bu ilişki baştan hata demekki))


Mehmet849657

      Bugun bana uyku yok dostlar...


mhmmt213

      why... why you not like me ??? :(((


umutkaraduman

      "Why don't you love me? " olacak.


amadeus134469

      Sevmedim demiştin de,ingilizcesini de duymak koydu be gülüm...


ali18495

      "Seni asla sevmedim" de kabul edilmeli. "Ben" demek gerekmez


hemregrbz

      Ben seni sevmiştim sen neden bana böyle yaptın.


thefenderguy

      I've never loved your father too, Sütoğlan!


MirkanMari

      I also never your father


beautifulword740

      " Ben seni asla sevdim " oluyor çünkü ( not ) olumsuzluk eki yok. Bu şekilde hatalı bir soru halini alıyor . ( BENİM DÜŞÜNCEM )


beautifulword740

      " Ben seni asla sevdim " oluyor çünkü ( not ) olumsuzluk eki yok. Bu şekilde hatalı bir soru halini alıyor ( BENCE)


serhat361608

      Öyle ölmem roket at duo


its._.elf

      Go fuck yourself duolingo


Basakg.

      Umarım bu sözü hiç kimse duymaz.


EmrahKAAN34

      I have never loved you neden demeyiz


eraslanovicQQ

      Çok kırıcısınız...


lalelalelale

      Yanlış bir telafuz,diksiyonu düzgün birisi okumuş olsa anlaşılırdı.


nergizcanpecen

      Bunu her yerde duymak zorunda mıyım ...


sugurel1111

      baskın bir şekilde "loved" okurken" ffff" sesi çıkıyor başka bir sözcük gibi algılanıyor


GlQOLK

      Sen de miiiiiiiiiiiiii


TuncayTrka

      Ayni cevabi verdigim halde kabul etmiyorr


daisychw

      Böyle de demezsin be


emine808

      Burda olumsuzluk belirtmiyorki bu soru yanlış


Hakan164105

      Ah be kardeşim ingilizce mi öğreneyim o kardeşime mi yakayım


zeynepsvgi

      Sevmistim deme bari

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.