1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I never loved you."

"I never loved you."

Çeviri:Ben seni asla sevmedim.

March 17, 2014

61 Yorum


korbagov

Acımasız duolingo


ATurkishWoman

Gerçekleri duymaktan korkma ve çekinme.


aysemeryemd...

Ağlasammı bilemedim şimdi duydunuzmu : DUO BİZİ HİÇ SEVMİYORMUŞ...


[aktif olmayan kullanıcı]

    bi biskrem versem?


Meric635550

    Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu, sevgi emekti...


EmreOuzOna

    Ya... bizim evdeki Türkan Sultan da öyle büyüttü beni.


xGrandMasterx

    i never loved you too


aykutozgur_

    Seviyorum demiştin. Herşey yalan mıydı?


night_wolf01

    Babanı da sevmezdim zaten.


ESMSMH

    yakın sıgaraları


erdallakgull

    Vay delikanlı gönlüm vay, sen bu kurşunu yine mi yedin... (vay my crazy hearth vay, do you still eat this bulleted)


MCosan

    Why duolingo why? Why me :(


Potterhead721800

    Acıttı. Aklima harry potter geldi After all this time Always. Birde bu and I will Always love youuu


merydum

    Beni beni bihterini


ali.sucuoglu

    I never loved you milkboy ( milkport diye bir deyim uydurulan ulkede milkboy neden olmasın ) :))


sawashian

    Oww yeah! I love it ;) I never loved u... Go to hell ;))


BirolKaya

    Niyeyse direkt Eyşan geldi aklıma


josef518931

    Daha ben baslamadan yanlis diyo


EmrahKAAN34

    Bu ilişki baştan hata demekki))


NygelSama

    Yavaşça söyleseydin keşke Duolingo. :(


biradetrecep

    "Beni neden sevmedin ?"


ali18495

    "Seni asla sevmedim" de kabul edilmeli. "Ben" demek gerekmez


hseyinemre471776

    Ben seni sevmiştim sen neden bana böyle yaptın.


mhmmt213

    why... why you not like me ??? :(((


umutkaraduman

    "Why don't you love me? " olacak.


xewnek

    duo biz sevdik başkasına gitti sen sevme :) mezheplerin canı cehenneme !


amadeus134469

    Sevmedim demiştin de,ingilizcesini de duymak koydu be gülüm...


thefenderguy

    I've never loved your father too, Sütoğlan!


MirkanMari

    I also never your father


FeyzullahTURGUD

    Ben asla sevmedim seni duo


togrul117

    Yaaa ben seni hiç sevmedim yazdım olmadı neden yalnış oldu ki


alialtay8

    ......m........

    Hxhxhxhsus


TubaErba3

    Aklima Leyla ile Mecnunda ki EYLÜL geldi


eserdinyo

    Ya bende diyorum bunun için neden 43 yorum gelmiş. Troller sizi :)


Pandasyum

    Sırf bunu tahmin edip yorumları okumak için geldim ben de


gulhan544799

    Ben de. canım sıkkındı. Cümleyi doğru yaptım oysa. Kafa dağıtayım dedim


suleelus

    Ben seni hiç sevmedim olmalıydı asla yerine hiç kullanılmalı.


Mahmad999

    What a sad title


serhat361608

    Öyle ölmem roket at duo


its._.elf

    Go fuck yourself duolingo


yirmibir89

    not loved olmasi gerekmez mi?


perobotelho

    never var işte orada :)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.