Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We cannot work without power."

Çeviri:Biz güçsüz çalışamayız.

0
1 yıl önce

6 Yorum


HseyinKEMA1

Güç olmadan çalışamayız.

1
Cevap ver1 yıl önce

Eluvian_

Kabul edilmedi mi ki bunu yazdınız? Zaten kabul edilen cevaplar arasında...

2
Cevap ver1 yıl önce

HlyaCihangir

Bazı yerlerde power=yetki olarak geçen çeviriler var. ‘ Biz yetkisiz çalışamayız’’ olarak çevirince neden kabul edilmiyor? Doğru bir çeviri. Kullanılmayan bir cümle mi?

1
Cevap ver3 ay önce

lalelalelale

Biz güç olmaksızın çalısamayız yazdım .olmadı ,neden

0
Cevap ver11 ay önce

OnurIlkerG

Power ın yetki anlamında kullanılması yaygın mı ?

Authority falan kullanilsa olmaz mi ? Güçle karisiyor böyle olunca...

0
Cevap ver2 ay önce

TuranKST

Can not ayri yazilir bune havuc (carrot) gibi

0
Cevap ver1 ay önce