Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kuş su içer."

Çeviri:The bird drinks water.

4 yıl önce

15 Yorum


DidemUcar

Neden s takisi geldi ki drink olmaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahıs için s takısı gelir, kuş da 3. tekil şahıs https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

rustu95

bird it oldugunu icin genis zamandada he she it dde fiil s takisi aldigi icin sanirim

4 yıl önce

senassss

Ayn yha :\♡☆☆☆☆

3 yıl önce

eren.coruh

neden waterda the almıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the belirlilik gösterir, burada "suyu" değil su, detaylar: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

senassss

S takısı olmasın nolck :\

3 yıl önce

umutku
umutku

Panpalar , "a" ile "the" arasındaki fark nedir ?

4 yıl önce

Y.Reyhan

ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKİYORUM Bu soru : Kuş su içer. Doğru kabul ettiği cevaplar: the bird drinks water veya bird drinks water.

Daha önceki bir soru ise : Fil ekmek yer. Bunun doğru cevapları ise :the Elephant eats bread veya an Elephant eats bread. ŞİMDİ SORUM ŞÖYLE: Kuş ekmek yer. Çeviri ye : Bird eats bread .yazdım doğru kabul etti.

Fil su içer . Çeviri ye: Elephant drinks water. yazdım .Yanlış dedi.başına the yada an gelmelidir diye anladım.

Peki kuş çevirim de neden ? A bird eats bread yada the bird eats bread olmalıdır demedide, Bird eats bread. ı kabûl etti.Nasıl çözerim bu işi bilmiyorum.

3 yıl önce

scrablle

Fil ile ilgili soruda "bir fil" ifadesi vardır, "a/an" ön eki sayı bildirir

3 yıl önce

YunusSnmez2

Hanımefendi bir önceki sorunun başına they geldiği için elephant s takısı aldı. Unutmayın belirsiz nesneler başa the eki alır

9 ay önce

aysltr

0

<h1>^&^&</h1>
3 yıl önce

aysltr

Hhc

3 yıl önce

Onur137961

Am is are ekleri neden gelmiyor.

1 yıl önce

recep612789

Hxxffhgj

7 ay önce