1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben erkeğim."

"Ben erkeğim."

Çeviri:I am a man.

March 17, 2014

9 Yorum
Tartışma kilitli.


_furkan14_

I am a man = Ben bir ekeğim/adamım

I am man = Ben erkeğim/adamım

Alternatif ekleyebilir misiniz ?


Selcen_Ozturk

hayır, ingilizcede "I am man" diye bir şey yok, detaylı açıklama: https://www.duolingo.com/comment/2319658


wilwaw

haa ben de aynısını sormuştum şimdi anladım saol


[aktif olmayan kullanıcı]

    i am a man : ben bir erkeğim demek değil mi? "a" var orada sonuçta ama soruda yok. Kafamda deli sorular ?!


Selcen_Ozturk

    yukarida aciklama olan link var


    [aktif olmayan kullanıcı]

      teşekkürler şimdi oldu :)


Doganatar

      Dersleri öğrenirken Türkçe dilbilgisi düşüncesi ile yola çıkmazsanız işiniz daha kolay olur. Ama yine de bu düşünceden başlangıçta kurtulamıyorsanız şöyle düşünün; "Cinsiyetiniz nedir?" Cevap: "Ben bir erkeğim." O nedenle "I am a man" kullanılıyor.


teslatr

      Benim gibi Turkce dusunen herkes ayni yerlerde takilmis. Kucuk yaslarda hep ayni seviyeye gelip her sene yeniden baslatildik. Keske daha yetkin ogretmenelerden ogrenseydik. Boyle cok zorlaniyoruz. Arkadaslardan ricam >> https://www.duolingo.com/comment/2319658 su sekilde aciklamalara tartismalarda bolca yer vermeleri. Tesekkurler.

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.