Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben erkeğim."

Çeviri:I am a man.

4 yıl önce

9 Yorum
Tartışma kilitli.


_furkan14_

I am a man = Ben bir ekeğim/adamım

I am man = Ben erkeğim/adamım

Alternatif ekleyebilir misiniz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, ingilizcede "I am man" diye bir şey yok, detaylı açıklama: https://www.duolingo.com/comment/2319658

4 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

haa ben de aynısını sormuştum şimdi anladım saol

4 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    i am a man : ben bir erkeğim demek değil mi? "a" var orada sonuçta ama soruda yok. Kafamda deli sorular ?!

    Sil4 yıl önce

Selcen_Ozturk
    Selcen_Ozturk

    yukarida aciklama olan link var

    4 yıl önce

    [aktif olmayan kullanıcı]

      teşekkürler şimdi oldu :)

      Sil4 yıl önce

Doganatar

      Dersleri öğrenirken Türkçe dilbilgisi düşüncesi ile yola çıkmazsanız işiniz daha kolay olur. Ama yine de bu düşünceden başlangıçta kurtulamıyorsanız şöyle düşünün; "Cinsiyetiniz nedir?" Cevap: "Ben bir erkeğim." O nedenle "I am a man" kullanılıyor.

      4 yıl önce

snm-

      Man: erkek

      4 yıl önce

teslatr

      Benim gibi Turkce dusunen herkes ayni yerlerde takilmis. Kucuk yaslarda hep ayni seviyeye gelip her sene yeniden baslatildik. Keske daha yetkin ogretmenelerden ogrenseydik. Boyle cok zorlaniyoruz. Arkadaslardan ricam >> https://www.duolingo.com/comment/2319658 su sekilde aciklamalara tartismalarda bolca yer vermeleri. Tesekkurler.

      4 yıl önce