1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The students find the sum of…

"The students find the sum of the numbers."

Çeviri:Öğrenciler sayıların toplamını bulurlar.

March 17, 2014

6 Yorum


lauronay

Sayilari, rakamlari kabul ediyorsunuz da numaralari neden kabul etmiyorsunu?

March 17, 2014

altunufuk

Matematikteki sayılar için numara kullanılmaz. Doğal sayılar deriz doğan numaralar değil. http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.53e21a58052cf8.27149632

August 6, 2014

Guner_Atik

Öğrenciler numaraların toplamını bulur. Bunu kavul etmedi.

March 26, 2014

Nurgl623023

Of bıktım artık

May 3, 2019

Arda210005

Students anlamıyor duolingo lütfen artık anlayın kelimeleri

June 16, 2019

A.s.k2

O

December 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.