1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Presents for children!"

"Presents for children!"

Çeviri:Çocuklar için hediyeler!

March 17, 2014

4 Yorum


lauronay

Hediyeler cocuklar icin de kabul edilmeli biz devrik cumle kullaniriz

March 17, 2014

goobles

Söylediğiniz cümlenin karşılığı "(The) presents are for (the) children." olur.

March 17, 2014

mgvn

o çocuklar için sunar diye bir anlamda çıkar mı ? he,she cümlenin başında varmış gibi çünkü present fiili s takısı almış görünüyor aynı zamanda . ünlem işareti mi bu çeviriyi sağlıyor.

April 19, 2014

Selcen_Ozturk

basinda ozne olmadigi icin olmaz, eger he, she ya da it olsaydi olurdu. normalde ozne olmayinca emir cumlesi olur, onda da s gelmez

April 19, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.