Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Presents for children!"

Çeviri:Çocuklar için hediyeler!

4 yıl önce

4 Yorum


lauronay

Hediyeler cocuklar icin de kabul edilmeli biz devrik cumle kullaniriz

4 yıl önce

goobles
goobles

Söylediğiniz cümlenin karşılığı "(The) presents are for (the) children." olur.

4 yıl önce

mgvn
mgvn

o çocuklar için sunar diye bir anlamda çıkar mı ? he,she cümlenin başında varmış gibi çünkü present fiili s takısı almış görünüyor aynı zamanda . ünlem işareti mi bu çeviriyi sağlıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

basinda ozne olmadigi icin olmaz, eger he, she ya da it olsaydi olurdu. normalde ozne olmayinca emir cumlesi olur, onda da s gelmez

4 yıl önce