"Shewalksbyme."

Fordítás:Elmegy mellettem.

4 éve

43 hozzászólás


cyntikek98

Az, hogy sétál mellettem azt jelenti, hogy veled megy, ugyanabba az irányba. Viszont az ELsétál mellettem azt jelenti, hogy ő megy tovább a másik irányba.

4 éve

SmuelSoma

Ennek a magyar mondatnak, az angol megfelelője a: "She walks passe me." lenne.

7 hónapja

RajosMt
RajosMt

Sztem az 'elmegy mellettem' meg a 'mellettem sétál' nem ugyanaz!!

4 éve

ildikote

honnan tudom hogy sétál vagy elsétál,,,,,

4 éve

Danger95n

ez engem is foglalkoztatna.

4 éve

Rvinger

Szituacio fuggo , latod hogy melletted setal vagy el setal melletted

1 éve

happydaddy62

akkor ha ez azt jelenti hogy " elsétál mellettem" akkor hogy kell helyesen hogy velem sétál vagyis mellettem együtt egy irányba?

4 éve

muszlimah

Az ugy hangzana hogy she walks with me

4 éve

palcsodora

igy van

3 éve

szilard73

A velem sétàl? Az teljesen fals? A :"by" az nem val, vel, valamivel?

4 éve

bozajano123

By - valakitől

3 éve

kata777600

Elfogadta,h velem sétál

1 éve

Fehersolyom

Logikusnak tűnik az "Általam sétál." is. (?) Szó szerint "Ő megy/jár/sétál általam." Tehát: "by me" = "én miattam", "én tőlem", (Az én erőm felhasználása által.)

1 éve

biktopx

She walks next to me: Sétál mellettem.

4 éve

OldAkita

"Velem sétál" elfogadva.

4 éve

Szanto1
Szanto1

She walks away by me. Ez a lehetőség nem lenne egyértelműbb?

1 éve

futrinka22

Sétál mellettem. Ezt nem fogadta el. Vicces.

4 éve

radnaitomi

Bejelentetted a hibát, ugye? :)

4 éve

futrinka22

Őszintén szólva eszembe sem jutott. Tovább sétáltam :)

4 éve

Gizus123

Én viszont jelentettem, de jelentés után sem fogadja el helyesnek.

4 éve

Pola51
Pola51

Ez úgy hangzik, mintha együtt sétálnátok.

2 hónapja

Terz672414

Bosszant engem is mert egy előző feladatsorban a doulingo fordította így most megnem fogadja el. TERÉZ

1 hónapja

barni1976

miért nem fogatta el, hisz helyesen fordítottam?

4 éve

sopron95

Miért nem jó:ő sétál mellettem

4 éve

Impossible01

...mert idióta!

4 éve

e.falvay

Szerintem is teljesen jó az, hogy "Ő sétál mellettem."

4 éve

maria.deme2

Sétál mellettem nekem sem fogadja el

4 éve

Zsupy

Nem a "She goes by me" jelenti ezt ?

4 éve

Igarfield

walk sétál / walks elsétál (valaki mellett) itt ez utóbbit kéri.

3 éve

Szanto1
Szanto1

I walk, you walk, he walks (ő "férfi" sétál), she walks (ő "nő" sétál), we walk, they walk

1 éve

kakao123

By az mert kell oda?

3 éve

Enhemed

A sétál velem is jó és nem fogadta el nekem

3 éve

patripass

Nekem elfogadta azt, hogy velem setal...

3 éve

aptg.gabi

Mellettem sétál. Elfogadja. 16.09.23.

2 éve

lazar320633

Hibátlan

2 éve

Hanna382262

Én tökre azt hallottam hogy she walks páj me! Szerintem csak én vagyok ennyire süket!

1 éve

NatliaTth2

Nekem mindig megy az a lényeg.

1 éve

Nyuszmusz2

Hatszor beírtam hogy, elmegy mellettem és nem fogadja el

1 éve

Dorkito

Nekem elfogadta a velem sétált

4 hónapja

debreczeni6

Nem valamifajta hasonló rugóra jár ez a kifejezés, mint a he stands by me? Kiáll mellettem kifejezésnek

4 hónapja

Sskadm

By el

11 hónapja

H_Kevin01

Melletem elnegy ő az hogy she walks I next ?

4 éve

nyusziagyar

Az semmiképp sem., a mellettem sétál pl.: She walks next to me.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.