1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen kahvaltını bitirdin mi?"

"Sen kahvaltını bitirdin mi?"

Çeviri:Are you through with your breakfast?

March 17, 2014

37 Yorum

Konu önem sırasına göre

metalurjistsks

geniş zamanda through bitirmek anlamına mı geliyor?Bu site ile karşılaşıncaya kadar bu anlamını bilmiyordum

June 21, 2014

UmranAskinAydin

Bunu ben de merak ediyorum.

April 1, 2015

RabiaAlkan11

Nali

March 29, 2018

hasanenesturan

are you finished your breakfast bunu neden kabul etmedi???

March 22, 2015

laleeunver

Çünkü fiil cümlesinde am is are olmaz. did you finish your breakfast dogru olan

April 13, 2016

orhan123424

ed takısı alarak finish fiili sıfat olmuyor mu ? Bu bağlamda kabul edilebilir olması gerekir diye düşünüyorum?

July 31, 2019

blocer.gn

Geçmiş olmuş ve bitmiş bir olguyu şimdiki zaman fiili ile sormuşsunuz. Have you finished deseydiniz kabul ederdi

December 8, 2015

BeyzaTFEKB

Am is are bu cümle için olmaz bende do you finish your breakfast dedim present continius a uygun olaraktan

January 8, 2018

serkan486883

With niye geldi buraya

July 27, 2015

Recoli

be through with= bitmek, bitirmiş olmak

October 10, 2018

MetinUar

"To be through with" finish anlamına geliyor. Bu durumda yazılan anlamlı oluyor.

October 1, 2016

Ne6ahat

Tesekkurler

March 16, 2018

mehmetnurigun

"Be through with" idiom olarak geçiyor "bitirmiş olmak" anlamına geliyor. Kalıp yani.

February 19, 2017

Ne6ahat

Tesekkur ederim

March 16, 2018

ErdiYilmaz

Birisinin bu cümleyi detaylı olarak açıklaması gerekir. Ben "did you finish your breakfast?" olarak çevirdim. Karışıklığın sebebi ise Türkçe cümle "bitirmek" fiili ile kurulmuş, ingilizce cümle kurarken "fiil cümlesi" değil. Bunu açıklayın lütfen.

January 30, 2016

Pilot_candidates

bitirme eylemi yapılan cümlede neden "are " çekimini kullandık

September 17, 2016

TCHakanCAPCI

did you finish with your breakfast doğrusu olur...

May 21, 2019

-Raaki

"Through with" bir kalıp herhalde?!

October 5, 2018

egemeneroll

Through with diye bir kalip var ozaman anladigim kadariyla

October 1, 2017

Yahyasecgun

Did you finish your breakfast ? neden olmuyor açıklayabilir misiniz? Teşekkürler.

September 26, 2016

BeyzaTFEKB

Did geçmiş zaman dır ama bana kalırsa burada şimdiki zaman sormus

January 8, 2018

sedat620808

Güzel bir açıklama yapacak kimse yok mu?

September 24, 2017

UGUR_SEZER

"bitirdin mi" derken "tamamladın mı" denmek istenir. bu sebeple ingilizcede "are you through" olarak ifade edilmiştir.

October 22, 2017

vozer

"Did you have your breakfast" dedim kabul etmedi. İlla finish olacakmış. Kelimesi kelimesine yani.

January 7, 2018

efekansele

Ben de bunu anlamadım

January 20, 2018

efekansele

Neden with geldi oraya

January 20, 2018

Deniz.Tanyeli

"Did you through your breakfast" neden değil

March 2, 2018

Velikaraki

did you finish your breakfast? or Are you through with your breakfast?

July 5, 2018

Lale188

Bir de go through with diye bir kalıp var bu da tamamlamak,gerçekleştirmek anlamlarına geliyormuş.

July 16, 2018

Halilbrahi476735

with ne alaka

September 3, 2018

Mustafa461362

Did you finish your breakfast yazdım kabul etti

October 16, 2018

ERENAKSU

did you finish the breakfast ? kabul edilmiyor

January 18, 2019

ilknur10489

Erenaksu soruda kahvaltını diyor sanırım dikkatinden kaçtı your breakfast

January 18, 2019

TCHakanCAPCI

did you finish -your- breakfast kahvaltı-nı- bitirdin mi?

May 21, 2019

HseyinGk11

Ne alaka?

February 12, 2019

GNL591481

Bu kadar anlamsiz bir kalip görmemiştim. Bakalim daha neler göreceğiz?

June 3, 2019

ibraa23

"Did you finish your breakfast" - bu da olur ama daha gecmis zaman konusuna gecmedigimiz icin yukaridaki anlamla da kullanabilirsiniz

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.