"Whatdoyouthinkofherattitude?"

Çeviri:Siz onun tavrı hakkında ne düşünüyorsunuz?

4 yıl önce

11 Yorum


fqmusic

Tavrıyla ilgili olan yazimin kabul edilmesi gereklidir. Cunku turkcede baglac olan veya edat olan "ile" nin y eki alarak baglanmasi kabul edilir. Alistirmada hata var..

4 yıl önce

perfectuss

ben de davranış kelimesini kullandım ama kabul görmedi malesef :)

4 yıl önce

eyyupbarut

Davranış da attitude yerine kullanılamaz mı

4 yıl önce

cevatim

Adminler goreve

4 yıl önce

murat.erta

About gerekli degilmi?

4 yıl önce

oncudeniz12

"Tavrıyla ilgili" yazmama rağmen yanlıs sayildi ve "tavri ile ilgili" olarak duzeltti.

4 yıl önce

kemalyalniz

"Davranış" ile" tavır " eş anlamlıdır. lütfen kabul edin. Teşekkürler. Kemal Yalnız

4 yıl önce

alcoholokaust

''senin tavrının nedeni nedir '' nasıl sorulur eksiksiz olarak yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı ?

3 yıl önce

lalelalelale

Hakkında sözcügünü karsılıgı cümlede yok,demek ki ya ingilizce cümle de eksik var,ya da tercüme hatalı.

1 yıl önce

TurkismaninNY

"Onun davranısı hakkında ne dusunursun?" dogru kabul edilmesi gerekmez mi?

9 ay önce

kedicim
kedicim

davranış kelimesi de doğru olmalı

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.