1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Hogy néz ki?"

"Hogy néz ki?"

Fordítás:What does he look like?

March 18, 2014

20 hozzászólás


Konrad127123

"How does it look like" is incorrect English and should not be accepted.


StevenMans2

Igen. "How does it appear" vagy "What does it look like".


StevenMans2

Vagy "how does it look"


FerencMihl

Végre egy olyan válasz ami segít is!


Sztankay54

Miért ír rossz segítséget,ha nem írna segítséget akkor jobban meg kéne fontolni a választ és kisebb lenne az az esély ,hogy elhibázza a válaszoló,mert én is arra gondoltam,hogy az álta la felsoroltakból fogja elfogadni.Vagy jót csináljanak a T.szerkesztők vagy semmit,mert így hiába tiszteljük a fáradságos munkájukat,nem megyünk vele semmire.


szancso07

véleményem szerint itt a "how"-al kellene kérdezni, vagy legalább azt is elfogadni


radnaitomi

Sajnos az nem jó.

A 'how' kérdőszót nem használják fizikai megjelenésre, vagy valakinek a személyiségére. Arra a 'what...like' szerkezet kell. A 'how' sokkal inkább azt jeleleni 'hogyan'.

  • How is he? = Hogy van? (hogy érzi magát.)

  • What is he like = Milyen ő? (hogy néz ki, illletve milyen személyiség)

A fenti mondatban a 'hogy néz ki' magyarul a megjelenésére utal, amire angolban csak a 'what...like' lehet megfelelő.

  • What does he look like? = Hogy néz ki?

  • How does he look? = Hogyan néz? (vagyis ő aktívan néz valamit, és arra kérdezünk, hogy hogyan néz (kedvesen néz, vagy csúnyán néz, stb.)


R973

köszönöm ezt a mintaértékű választ.


radnaitomi

Nagyon szívesen! :) Örülök, ha segít valakinek.


gnebeva

A hozzászólásaid mindig lényegre törőek, világosak. Köszönöm sokunk nevében! :)


ELLA211

Ezt írtam: How does he look like? Nem fogadta el. Helyette két másik megoldást adott, az egyik ez: How does she look like?

Akkor?..... "he" nem jó, "she" jó? :))


cet423

Nekem már elfogadta a "how does he look like" ot, vajon miért?


garagafree

Nem fogadja el. 2019.10.10.


garagafree

Egyiket sem fogadja el.


KlraRendet

Köszönöm, eddig ezt nem tudtam, de így teljesen érthetővé vált számomra.


Hodorious

Ha éppen felveszem a ruhámat és azt kérdem: Well, how do I look?, akkor az nem külső, fizikai megjelenésre utal?


Dinike80

Légy-szíves magyarázza el nekem valaki, hogy ennek a mondatnak mi köze van a főnévi igeneves szerkezethez?


Jovan930765

A hogy néz ki, csak a külalakra kérdez .


MartonGeza

Kedves Duolingo! A fordításod inkább azt jelenti, hogy "Minek néz ki" az illető. Pl.: He looks like a bear/devil/angel etc. A "Hogy néz ki" inkább a kinézetének a minőségére kérdez. Válasz pl: "rosszul".


horvath954

What does it look like... már három éve is javasolták

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés