1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yesterday we saw ourselves i…

"Yesterday we saw ourselves in the mirror."

Fordítás:Tegnap láttuk magunkat a tükörben.

March 18, 2014

9 hozzászólás


el_gatto

Eseménydús életünk egy újabb napjának szummázása.


birobercy

A tegnap ... ezt nem ertem mert nem fogadta el!


radnaitomi

Úgy érted, 'A tegnap láttuk magunkat a tükörben' mondatot nem fogadta el? Szerintem az nem is baj, én ezt nem érzem helyes magyar mondatnak.


BarnaSzaboo

Vicc, hogy ezt így nem fogadja el... "láttuk magunkat a tükörben tegnap"


KrauszMrta

Sajnos az önök "helyes" megoldásában egy betű kimaradt, ezért nem fogadta el a program a helyes megoldásokat. Olvastam a többi reklamációt is. A szórendi változatokban, valószínű, ez a betűhiány nem volt megfejtés-ben ("magnkat"!) és ezért fogadhatta azt, inkább el a Doulingo. Kérem javítsák ki, hogy a továbbiakban is korrekt maradjon a tanítási szisztéma!


KrauszMrta

Sajnos a leckében, nekem, ezt a fenti fordítást, megint nem fogadták el, helyesnek és újra kiírták helyesnek, úgy zöld betűkkel, a jó fordítást, hogy a "magunkat" szóban, kimaradt az "u" betű! A program, nyilván nem tud magyarul, de ezt a hibás ítéletet már én egyszer jeleztem, kérem javítsák ki, végre, mert nekünk, a tanulóknak, ez nagyon zavaró!!!


Tomika2009

Nem jeleniti meg, amit irok


ZsmbokGza

Megnéztük magunkat - miért nem jó?


JnosKereke2

a vicc az hogy 5 ször egymás után mondtam el és nem fogadja el. Azért az eléggé visszás ha valaki 5 ször nem tudja elmondani hogy a programm ne fogadja el. Az ember kedvét törik le ha nem azonnal anyanyelvi a kiejtése.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.