"Мені подобаються вечірки."

Переклад:I like parties.

1 рік тому

6 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

http://easy-english.com.ua/noun-singular-and-plural/

Тут описані різні способи утворення множини.

1 рік тому

Victor662641

Чому в однині "party" видало помилку, що було без артиклю "a", а коли у множині написав без артиклю "the" - то теж видало помилку?

1 тиждень тому

Victor662641

Вірніше, помилку видало, що поставив артикль у множині.

1 тиждень тому

ItPac-Man

Чому не partys а parties можете скинути статтю чому відбувається така зміна.

1 рік тому

fPKq15

В англійській мові при додаванні до дієслів (з закінченням -y ) закінчення -s , -es літера "y" змінюється на "і".

1 місяць тому

hdkU11

Теж так подумати

2 дні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.