"Hiányzik nekem."

Fordítás:I miss him.

4 éve

8 hozzászólás


romekmarta

én is, köszönöm

4 éve

Nashi777

Èn is NAGYON köszönöm

3 éve

Tomika2009

Koszonom!

3 éve

NexusAsus1

He miss me miért nem jó?

3 éve

TamasGerecs

Ő hiányol engem. Hiányzom neki. Ezt jelenti, amit írtál. :)

3 éve

tthktdr_

Mert nem én hiányzok neki hanem ő nekem.

1 éve

ssarga

Kösz, ezt én is benéztem

2 éve

johalasz46

Én hiányolom őt -jó igy is, persze. She miss for myself = Ő hiányzik a számomra - szerintem igy is érthető - lenne...Nem fogadta el. Jelentés után majd kiderül...

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.