A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hiányzik nekem."

Fordítás:I miss him.

0
4 éve

8 hozzászólás


romekmarta

én is, köszönöm

0
Válasz3 éve

Nashi777

Èn is NAGYON köszönöm

0
Válasz3 éve

Tomika2009

Koszonom!

0
Válasz3 éve

NexusAsus1

He miss me miért nem jó?

0
Válasz3 éve

TamasGerecs

Ő hiányol engem. Hiányzom neki. Ezt jelenti, amit írtál. :)

0
Válasz3 éve

tthktdr_

Mert nem én hiányzok neki hanem ő nekem.

0
Válasz11 hónapja

ssarga

Kösz, ezt én is benéztem

0
Válasz1 éve

johalasz46

Én hiányolom őt -jó igy is, persze. She miss for myself = Ő hiányzik a számomra - szerintem igy is érthető - lenne...Nem fogadta el. Jelentés után majd kiderül...

0
Válasz2 hónapja