Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On mě nechává vařit večeři."

Překlad:He lets me cook dinner.

před 1 rokem

5 komentářů


Kokyna4

Je možné použít " He lets me to cook dinner"?

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

Narozdíl od 'allows me to + sloveso' se u 'lets me + sloveso' slovíčko 'to' nepoužívá.

před 1 rokem

Avtokrat
Avtokrat

Proč tam nemůže být člen - He lets me cook a diner?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

U jídel dne se členy nepoužívají: "have breakfast, cook dinner, prepare for lunch"

před 1 rokem

Avtokrat
Avtokrat

díky

před 1 rokem