1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag Hunde, aber meine Sc…

"Ich mag Hunde, aber meine Schwester mag Katzen."

Çeviri:Ben köpekleri severim, ama kız kardeşim kedileri sever.

May 7, 2017

7 Yorum


humetin

Ben köpekleri severim fakat kız kardeşim kedileri sever (KABUL EDİLMİYOR !!) aber = ama, fakat...

May 9, 2018

1den6yakadar

"Ben köpekleri severim ancak kız kardeşim kedileri sever" yazdım kabul etmedi. Yeminle beta gibi. Sayısız hata yakaladım. Kesinlikle kurusun tekrar elden geçmesi gerekiyor.

July 8, 2018

mehmet177427

Köpekleri severim ama kız kardeşim kedileri sever.

October 12, 2018

KaanTugayO

neden katze değilde katzen

May 7, 2017

Eluvian_

Genel olarak "kediler"i sevdiği için çünkü, zaten Türkçesi de çoğul.

May 7, 2017

meryem174530

Aber i fakat diye tercüme etmemi kabul etmedi

May 29, 2018

U.Akkaya

Ben köpekleri severim ama benim kız kardeşim kedileri sever kabul edilmiyor duolingo beta gibi birde satmaya calisiyorsunuz

January 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.