"You are weak, you need juice."

Çeviri:Sen güçsüzsün, senin meyve suyuna ihtiyacın var.

4 yıl önce

7 Yorum


EsraNazik

SEN HALSİİZSİN OLAMAZ MI

4 yıl önce

son.sav
son.sav

Ya arkadaşlar insanları soru sormaktan ürkütüyorsunuz... Bu soruda ne var da hemen olumsuz oylamayla cesaretini kırıyorsunuz.. Küfür yok hakaret yok...

2 yıl önce

beyzanur150505

Ama halsizsin kelimelerin içinde yoktu...?

2 yıl önce

lightoaken

konuşma esnasında o anlam çıkarılabilir, fakat tam çevirisi değildir

4 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Fruit yoktu

3 yıl önce

nihal481487

Karatay duymasın yumurta ye yumurta

1 yıl önce

MrBaris1

Ilk defa kelime kutusundaki (yada adi her neyse) butun kelimeleri kullandim :) Bu an tarihe yazilsin! 16.10.2017

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.