Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are weak, you need juice."

Çeviri:Sen güçsüzsün, senin meyve suyuna ihtiyacın var.

0
4 yıl önce

7 Yorum


EsraNazik

SEN HALSİİZSİN OLAMAZ MI

1
Cevap ver4 yıl önce

son.sav
son.sav

Ya arkadaşlar insanları soru sormaktan ürkütüyorsunuz... Bu soruda ne var da hemen olumsuz oylamayla cesaretini kırıyorsunuz.. Küfür yok hakaret yok...

10
Cevap ver2 yıl önce

beyzanur150505

Ama halsizsin kelimelerin içinde yoktu...?

2
Cevap ver2 yıl önce

lightoaken

konuşma esnasında o anlam çıkarılabilir, fakat tam çevirisi değildir

0
Cevap ver3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Fruit yoktu

0
Cevap ver3 yıl önce

nihal481487

Karatay duymasın yumurta ye yumurta

0
Cevap ver1 yıl önce

MrBaris1

Ilk defa kelime kutusundaki (yada adi her neyse) butun kelimeleri kullandim :) Bu an tarihe yazilsin! 16.10.2017

0
Cevap ver9 ay önce