1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen iki kitaptan hangisini s…

"Sen iki kitaptan hangisini sevdin?"

Çeviri:Which of the two books did you like?

March 18, 2014

29 Yorum


Ahmet_Kale

Of the two books'u sona alsak doğru olur mu cümle? Which did you like of the two books?


Ahmetcbn

Aynen öyle yazdım saymadı


sibel196384

Hangi sen gibi bir şey olmuş, burda bir tamlama var, ayıramıyoruz.

❤️The two books( 1. Tamlama

❤️Which of the two books (2. Tamlama, zincirleme soru tamlaması) 2021


Davut_david

"Which did you love of two books" neden doğru değil?


yurtsevermehmet

Which li cumlelerde soru which in yaninda tamamlanmali. Iki kitabin hangisini. Fiile kadar soru kelimeleridir. Belki which one of two books da olmali diye dusunuyorum hangisini deyince which one olur


epack1807

Belki whichten sonra one eklesen dogru olabilir


yurtsevermehmet

Bi kere like ile love u ayirin. Kitabi sevmek yemegi sevmek like. Esini sevmek vs love.


ALTAIR23912

Burda "two" kullandığımız için "the" kullanılmaması gerekir diye düşündüm. Zaten ortada iki kitaptan bahsediliyor bu hangi iki kitap olduğunu anlıyoruz zaten. Yinede belirtmek gerekiyormu bunu anlayamadım


emreakd

"Which one did you like of two books" yaptım kabul etmedi


sevda219639

Ones deseydik kabul eder miydi ki? Bilemedim bende öyle yapmıştım


cengizsur

Sen iki kitaptan hangisini sevdin.


THEONE2020

Which one did you like from two books?


Yusufcuk57

Which one of the two books did you like? Yazdım oldu


Eyup198063

Bu da dogru olur mu sizce; Which did you like of the two books. Az evvel mantikli gelmisti ama su an cumlenin sonu anlamsiz geldi 'like of the two books' kismi anlami bozuyor sanirim


lkkukonmaz

buradaki of'un anlamını bir bilen açıklayabilir mi lütfen?


HamitYlmaz7

which two of the books did you like neden doğru değil


TeknoSanat

Which did you like from two books


zuleyhaElc

Which two of the books did you like? dedim kabul etmedi. olur gibi ya


Unnecessary15

Soruyu geç dediğimde yine aynı soru karşıma geliyor. Ne yapmalıyım?


melek718946

Which one did you like from two books olur muydu


Aye95537

Yakin ve yanlış ipucu yerini hiç ipucu verilmese daha iyi olacak sanki .


mehmet763191

The dan sonra two gelmis o ne olacak


MehmetKurt315526

"Which one did you like from two books" cevabı neden kabul edilmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.