1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen iki kitaptan hangisini s…

"Sen iki kitaptan hangisini sevdin?"

Çeviri:Which of the two books did you like?

March 18, 2014

17 Yorum


Ahmet_Kale

Of the two books'u sona alsak doğru olur mu cümle? Which did you like of the two books?


Ahmetcbn

Aynen öyle yazdım saymadı


Davut_david

"Which did you love of two books" neden doğru değil?


mehmet792968

Which li cumlelerde soru which in yaninda tamamlanmali. Iki kitabin hangisini. Fiile kadar soru kelimeleridir. Belki which one of two books da olmali diye dusunuyorum hangisini deyince which one olur


epack1807

Belki whichten sonra one eklesen dogru olabilir


mehmet792968

Bi kere like ile love u ayirin. Kitabi sevmek yemegi sevmek like. Esini sevmek vs love.


cengizsur

Sen iki kitaptan hangisini sevdin.


ALTAIR23912

Burda "two" kullandığımız için "the" kullanılmaması gerekir diye düşündüm. Zaten ortada iki kitaptan bahsediliyor bu hangi iki kitap olduğunu anlıyoruz zaten. Yinede belirtmek gerekiyormu bunu anlayamadım


Eyup198063

Bu da dogru olur mu sizce; Which did you like of the two books. Az evvel mantikli gelmisti ama su an cumlenin sonu anlamsiz geldi 'like of the two books' kismi anlami bozuyor sanirim


lkkukonmaz

buradaki of'un anlamını bir bilen açıklayabilir mi lütfen?


emreakd

"Which one did you like of two books" yaptım kabul etmedi


HamitYlmaz7

which two of the books did you like neden doğru değil


TeknoSanat

Which did you like from two books


zuleyhaElc

Which two of the books did you like? dedim kabul etmedi. olur gibi ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.