1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She had written all night."

"She had written all night."

Fordítás:Előtte egész éjszaka írt.

March 18, 2014

25 hozzászólás


Ildiko_Kovacs

Mi vagy ki előtt ? Ez annyira nem érthető, hogy előtte egész éjszaka irt, ennek akkor egy mellék mondatnak kellene lennie? Igy soha nem fogjuk megérteni mikor kell ezt az ige időt használni....de szerintem ide kell valami ....by the time I arrived, he had eaten the sandwich - mire megérkeztem, már megette a szendvicset igy már van értelme, hogy előtte ette meg, mire én megérkeztem, mellékmondatként, de főmondatként biztosan nem használják....


GborHollsi

Korábban egész éjjel írt. No, ezt most miért nem fogadta el???


SaturdayplaceTom

Még mindig nem . 2015.11.18.


kovoliver

Ez az azelőtt, meg előtte baromira nem jó. A befejezett múlt éppen azt jelenti, hogy a mondat egyik részében található cselekvés vagy történés korábban jön létre, mint a másik részében. Tehát ide két mondatrész szükséges pl. úgy, hogy: "Én már megvettem a házat, mielőtt te ebbe az utcába költöztél. " I had bought the house, before you moved to this street. Tehát pont a lényegét nem értik meg a tanulók így.


Jpiroska

Ha valamit a múltban hosszabb ideig egyfolytában csináltunk, például egész nap vagy egész éjjel, arra nem folyamatosat kéne használni? She had been writing all night.


Ildiko_Kovacs

ahogy én észrevettem ezeket a mondatokat mellék mondatként használják, mire, mikor valami történt addigra ő már valamit korábban, előtte megcsinált. She wrote all night, ha azt akarjuk kifejezni, hogy ő irt egész éjjel, és nincs több közlendő.


Tyavoda

I agree with you!


barnak01

Azt írhatom, hogy " Régebben egész éjszaka írt "? Ez helyes fordítása lehet az angol mondatnak?


katalinkallos

Nekem sem fogadta el a "korábban" - nal


Norinho69

"Előtte egész este írt" mondatot nem fogadja el.


ootelo

Nálam ugyanez. "Éjjel" / "éjszaka" jó, "este" nem. Pedig a szótárakban a night estét is jelent.


Sztankay54

Miért nincsenek összetett mondatok...ez így nem segítség.Tisztelet a fáradozásért,de vagy jól csináljátok vagy sehogy.


SzabCsaba9

she had written all night - hol van itt az elotte?


eminens2

A "had written" mondatszerkezet (befejezett múlt: a had+a főige 3. szótári alakja) jelöli. 2018.07.21.


SzabCsaba9

Nincs 'előtte', -"egész éjjel írt", ilyen egyszerű ez a mondat magyarul, ne magyarázzunk bele olyat, ami nincs ott!..


Harga

Ilyen egyszerűen ez egyszerű múlt lenne. Érdemes itt utánanézni (nem csak hasznos, szórakoztató is): http://english-site.uw.hu/downloads/kisangol.pdf


vasvariistvan

Összetett mondatban világos lehetne ez az igeidő is.


Hajdusec

Az ilyen mondat most mire jó? Az életről kellene szólnia....nem fikciókról.....itthon így nem beszélünk.....ennyi hozzászólásra pedig oda kellene figyelni.....és javítani....nem?


Harga

A magyar közreműködők készen kapták az angol mondatokat, az amerikai készítők pedig nem specializálódnak a magyar tanulók igényei szerint. Csinálják, ahogy jónak látják.


Tibor687133

Előtte??? Az hová van írva???


Harga

had written (befejezett múlt)


SzudiIldik

Ez a fordítás magyarul elég idétlen


Harga

Ha tudsz jobbat, javasold.


NemesiJudi

Ez miért nem jó amit írtam???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés