"The men drink the water."

Traducere:Bărbații beau apa.

acum 4 ani

6 comentarii


cristi.ped

Man=bărbat ,men=bărbaţi

acum 4 ani

PurceaGabriel

Dar de unde sa imi dau seama ca e vb de barbati sau doar barbat... se pronunta la fel...?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, am explicat aici diferența de pronunție.

În plus, ești atent la verb:
- dacă se termină în ”s”, înseamnă că e persoana a treia singular, deci subiectul e ”man”
- dacă nu se termină cu ”s”, înseamnă că e persona a treia plural, deci subiectul e ”men”

acum 4 ani

ludmila231873

Sunt atit de distractive cursurile!

acum 2 ani

Cristi913260

Da

acum 1 an

addacale

Mi-a aparut: Ai folosit cuvantul gresit! doar pentru ca nu am folosit diacritice. S-ar putea introduce optional ca varianta corecta si varianta fara diacritice?

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.