"He had earned it."

Fordítás:Ő már kiérdemelte ezt.

4 éve

25 hozzászólás


blackpityu

Az "azelőtt" szerintem is magyarosabb, és ugyan azt fejezi ki. Persze nem fogadja el.

4 éve

enihintya

ez is milyen magyartalan. miért ragaszkodtok ehhez az "előtte" dologhoz?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Gondolom azért, mert a befejezett múltat gyakoroltatja a DL ebben a leckében, és a fordítók ki akarták fejezni, hogy egy a múltbeli időpont előtt befejeződött eseményről van szó.

4 éve

gwandal

Tiszta sor, csak itt teljesen felesleges, kivetelesen magyarul is egyertelmu, hogy ket multbeli esemenyunk van, ami idoben elter egymastol:-)

4 éve

Otam

Megkereste ezt előtte. (mármint a pénzt) Nekem ezt elfogadta, és ha más aspektusból nézed az earn jelentését, máris nyilvánvalóvá válik az /előtte/ dolog. És egyáltalán nem magyartalan, szerintem....

4 éve

schiccc
schiccc

Már megérdemelte?

4 éve

harytomi
harytomi

Nekem a megkereste verziót nem fogadta el!

4 éve

M21-

Ő keresett. --Ez nem jó?

4 éve

kk69
kk69

"Megérdemelte"- elfogadja

4 éve

Bogoj
Bogoj

ezt kereste miért nem fogadja el?

3 éve

florian.akos

Megkereste előtte ezt. Nem fogadja el......

3 éve

kalti70

Addigra ezt kiérdemelte -nem fogadta el,helyette az ,,addigra már kiérdemelte''verziot adta meg 03 május2015

3 éve

Luca125

Megkereste már szerintem igy magyarosabb es igy is egy multbeli cselekmenyre utal. Segitsetek h ez igy miert nem jo

3 éve

Sztankay54

Jó lenne ha lehetne érteni,hogy mit m ond.A google fordító kiejtése érdekes módon egészen más..

2 éve

JuditkaB

"Megkereste." Elfogadta.

11 hónapja

GamerLadyE

Miért nem lehet magam törölni a programból? Csak felidegeli az embert.

3 éve

TthDvid17

Előtte ő megkereste ezt ?????????????

1 éve

EngedyGbor

Ő már korábban megérdemelte ezt.

1 éve

Pokemon825736

Hm szóval a had multidejű szerkezetben is kifejezhetem a "már"-t

1 éve

ysexdrcft

Szerintem: Ő ezt előtte elérte.ysexdrcft

1 éve

Sztankay54

Érthetetlen amit beszél a gép...Szörnyű, hogy leírva mindent értek , de még csak nem is hasonlít akiejtése az eddig tanultakhoz.

1 éve

ssarga

miért nrm jó a "korábban megnyerte azt"?

1 éve

Laci476076

Eleve 1szam 3.szemely. miert kell az ő?

11 hónapja

Katalin5246

Az én fordításom " korábban elnyerte". Persze, helytelen. Ugyanakkor, a szavak fordításában, az "earned"= kiérdemelte, szerzett, elnyert. . Akkor?..

4 hónapja

bardospince

Megkereste, megszerezte, kiérdemelte: rokonértelmű szavak.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.