1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the opposite answer?"

"What is the opposite answer?"

Fordítás:Mi az ellentétes válasz?

March 18, 2014

4 hozzászólás


hersko_david

Miért nem jó a Mi a válasz ellentéte?


malackutya

Ugyanazt jelenti. A szorendvaltozastol az ertelme nem valtozott.


Miame09

Mivel az 'opposite' azt ((is)) jelenti, hogy ellentétes! ebben az esetben ez értelmesebb, mint a te válaszod... :::


ndyMikiMik

Nem tudom magam magyarként elképzelni, hogy a gyakorláson kívül bármikor fogok ilyen mondatot kiejteni a számon :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.