A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez gyakori a tél folyamán."

Fordítás:It is frequent during the winter.

0
4 éve

4 hozzászólás


Wo0dyStars

én ezt írtam: it often happens during the winter ez nem jó?

0
Válasz4 éve

GaborPanama

Nem, mert a "happen" jelentése "történik", ami nincs a mondatban.

0
Válasz4 éve

rego2004

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

0
Válasz1 éve

Kunszt-Sze

Amikor hallás után kell leírni az "it" szócskát nem it-nek hanem ájtí-nek ejti a program

0
Válasz11 hónapja