"Ez gyakori a tél folyamán."

Fordítás:It is frequent during the winter.

4 éve

4 hozzászólás


Wo0dyStars

én ezt írtam: it often happens during the winter ez nem jó?

4 éve

GaborPanama

Nem, mert a "happen" jelentése "történik", ami nincs a mondatban.

4 éve

rego2004

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

1 éve

Kunszt-Sze

Amikor hallás után kell leírni az "it" szócskát nem it-nek hanem ájtí-nek ejti a program

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.