"The child has a wooden horse."

Fordítás:A gyereknek van egy falova.

March 18, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


TarnaiMiklos

"falova" de szép szó!


qretus

Mert hol van a mondatban hogy a ,,tulajdonában"?


Mafu-san

The child has ... = itt jelzi, hogy a gyerek birtokában van valami.

I / you / we / you / they have (nekem, neked, nekünk, nektek, nekik van valamije).

He / she / it has (neki - hímnem, nőnem, semleges vagy tárgynak, állatnak - van valamije).


pipers63

'A gyereknek van falova' fordítás is helyes kellene legyen, mivel az 'egy' ebben az esetben nem számnév, hanem határozatlan névelő, amit a magyarban el is hagyhatunk. Szerintem.


Csodor

a gyereknél fából készült ló van Én ezt írtam, és nem jó.


foreverspeak321

Mert akkor valamilyen make vagy take szó kellene hogy legyen benne


pipers63

Természetesen jelentettem.


Maminti.

Bocsánat, nem kioktatni akartalak, de az a tapasztalatom, hogy sokan csak itt jelzik a hibát, és nem jelentik. :)


pipers63

Semmi gond, én sem jelentek mindent, csak amit teljesen biztosnak érzek. Eddig még elfogadtak mindent, amit jeleztem. Erre még nem jött jelzés.


Balogdavid2

"A gyereknek van a tulajdonában egy faló." miért hibás?


Sztankay54

Ki szokott falovon lovagolni,TALÁN egy LÁNY ?


denes.andras03

Talán a "HINTALÓ" kifejezés magyarosabb lenne.........vagy neeem?


Harga

Mindkettő jó fordítás, bár magyarul nem ugyanaz, két külön tárgy, de az angol kifejezés mindkettőre jó.


David236909

miért nem "a gyereknek van fából készült lova"? "A lánynak van fából készült kacsája" jó volt.


pipers63

mert a "készült" -re utalás nincs az eredeti angolban ezért én nem költeném hozzá :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.