"The control"

Fordítás:Az irányítás

May 8, 2017

9 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    Az irányítás miért nem jó?

    June 6, 2017

RvSzilvi

    Nekem se fogadta el

    July 15, 2017

corvusnotus

    Rosszul ejti ki a szót...valószínűleg fáradt volt, és nem figyelt...

    June 18, 2017

corvusnotus

    Semmi köze a kiejtésnek a szóhoz, amit érthetően kellene közvetítenie...vagy affektál...

    July 24, 2017

Harga

    Érdemes megjegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

    May 18, 2018

Szidy6

    Az irányító és irányítás igyan az!!!

    July 29, 2018

vasvariistvan

    Nem gondolnám.

    September 7, 2018

Tibor687133

    A control az ellenőrzést is jelent.....és ez hunder procent!!!!

    March 10, 2019

Harga

    Valamint "megfékez", "korlátoz" és még vagy tíz másik, de Duo nem mindet tanítja itt és most.

    March 10, 2019

    Kapcsolódó fórumok

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.