"The control"

Fordítás:Az irányítás

May 8, 2017

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


pumazsu

hallgassa meg valaki ezt a mondatot, mert szerintem nagyon nem azt érteni, amit igazán jelent


[törölt felhasználó]

    Az irányítás miért nem jó?


RvSzilvi

    Nekem se fogadta el


corvusnotus

    Rosszul ejti ki a szót...valószínűleg fáradt volt, és nem figyelt...


corvusnotus

    Semmi köze a kiejtésnek a szóhoz, amit érthetően kellene közvetítenie...vagy affektál...


Harga

    Érdemes megjegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


KovcsPter256680

    De az a baj, hogy ez a szó előzőleg sohasem hangzott így. Nekem ez itt x alkalom után is jobban hasonlít a contol(l)erre, mint a controlra :(


Tibor687133

    A control az ellenőrzést is jelent.....és ez hunder procent!!!!


Harga

    Valamint "megfékez", "korlátoz" és még vagy tíz másik, de Duo nem mindet tanítja itt és most.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.