"Birkaç dakika geçer."

Çeviri:A few minutes pass.

4 yıl önce

7 Yorum


eczebru

"Some minutes pass"de denilemez mi?

4 yıl önce

Mustafa2336

Biraz dakika geçer olur ki; cümle bozuk olur. :)

1 yıl önce

FatihEfe1
FatihEfe1

Few azicik,az anlamina gelir; a few birkac ablaminda kullanilir

3 yıl önce

falconblue

"A several minutes pass" diye düşündüm

4 yıl önce

KaanTkrolu

Niye turkce anlaminda some yazip cevapta kabul edilmiyor??

4 yıl önce

ufukgenctu

Few zaten bir kaç anlamina gelmiyor mu tekrar nicin cumlenin basina A koyduk. Few minutes passes yazdim boyle dusundugum icin.

3 yıl önce

ersinturac

few olumsuz anlamda az anlamına geliyor.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.