1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Birkaç dakika geçer."

"Birkaç dakika geçer."

Çeviri:A few minutes pass.

March 18, 2014

7 Yorum


FatihEfe1

Few azicik,az anlamina gelir; a few birkac ablaminda kullanilir


eczebru

"Some minutes pass"de denilemez mi?


Mustafa2336

Biraz dakika geçer olur ki; cümle bozuk olur. :)


Derin272222

A few pass minutes Ne anlama geliyo biri soylryebilirmi


sibel196384

❤️few: az

❤️A few: birkaç

❤️A few minutes: birkaç dakika/ SAYI SIFATI

DİLBİLGİSİ :

/ sayı sıfatı ve tamlamama oluşturmış

Tamlamalar ayrılmaz!

Dakika :isim / kaç dakika? :isme sorulan soru: birkaç dakika


ufukgencturkoglu

Few zaten bir kaç anlamina gelmiyor mu tekrar nicin cumlenin basina A koyduk. Few minutes passes yazdim boyle dusundugum icin.


ersinturac

few olumsuz anlamda az anlamına geliyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.