1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The fish swim."

"The fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

March 18, 2014

10 comentarii


Valentina341142

acum inteleg gresala o fac de multe ori, pt ca nu sunt atenta la verb (swim)persoana III-a pl si se subantelege, iar daca ar fi fost pestele (cum am scris si eu) ar trebuit sa scrie swims III-a sg, multumesc pt ajutor!


iRusu

the fish este la singular


fantomitzah

"The fish" poate fi tradus și prin singular "peştele" și prin plural "peştii". Dar pentru că verbul este "(they) swim", atunci se potrivește doar varianta de plural. Dacă verbul era "(he/she/it) swims", atunci se potrivea doar varianta de singular.


crinutica

Explicatia ta este foarte buna:-)


KidaaRoxii

nu este "they" ..... e "the fish" adica pestele


ValentinaEne27

The fish se folosește și la singlr și la plural.


ValentinaEne27

Fish se folosește și la singular și la plural.


IftimieEma

Fish poate fi si la singular , dar si la plural. In capitolul acesta invatam cuvinte la plural, deci este : Pestii Inoata


Diaconescu526548

Nu este scris they ci the


PaulaDiaco1

Valentina ,multumesc si eu tie ,deoarece am inteles si eu din explicatia ta.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.