Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

0
acum 4 ani

15 comentarii


Valentina341142

acum inteleg gresala o fac de multe ori, pt ca nu sunt atenta la verb (swim)persoana III-a pl si se subantelege, iar daca ar fi fost pestele (cum am scris si eu) ar trebuit sa scrie swims III-a sg, multumesc pt ajutor!

7
Răspundeacum 1 an

iRusu

the fish este la singular

4
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"The fish" poate fi tradus și prin singular "peştele" și prin plural "peştii". Dar pentru că verbul este "(they) swim", atunci se potrivește doar varianta de plural. Dacă verbul era "(he/she/it) swims", atunci se potrivea doar varianta de singular.

37
Răspunde4acum 4 ani

RaduBradeanu

unde se subînțelege they?în vise?

2
Răspundeacum 2 ani

crinutica

Explicatia ta este foarte buna:-)

0
Răspundeacum 3 ani

SaraGulei

Mai ai mukte de comentat?

-1
Răspundecu 5 luni în urmă

KidaaRoxii

nu este "they" ..... e "the fish" adica pestele

-2
Răspundeacum 2 ani

ValentinaEne27

The fish se folosește și la singlr și la plural.

1
Răspundeacum 3 ani

ValentinaEne27

Fish se folosește și la singular și la plural.

1
Răspundeacum 3 ani

IftimieEma

Fish poate fi si la singular , dar si la plural. In capitolul acesta invatam cuvinte la plural, deci este : Pestii Inoata

1
Răspundeacum 1 an

LidiaG2

Nu nascociti bicicleta. Corect trebuia sa fie, Pestele inoata.

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Inainte de a posta, citeste toata discutia. Era deja explicat de ce nu e corecta varianta ta.

3
Răspundeacum 3 ani

CerbuGeorgiana

fish = peste , nu pestii se scrie innoata , nu inoata !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Forma corecta este cea afisata, cu un singur N, vezi si aici: http://dexonline.ro/definitie/%C3%AEnota/paradigma

3
Răspundeacum 3 ani

AnonimBade

the fishs

-1
Răspundeacum 3 ani