"The fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

acum 4 ani

11 comentarii


Valentina341142

acum inteleg gresala o fac de multe ori, pt ca nu sunt atenta la verb (swim)persoana III-a pl si se subantelege, iar daca ar fi fost pestele (cum am scris si eu) ar trebuit sa scrie swims III-a sg, multumesc pt ajutor!

acum 1 an

iRusu

the fish este la singular

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"The fish" poate fi tradus și prin singular "peştele" și prin plural "peştii". Dar pentru că verbul este "(they) swim", atunci se potrivește doar varianta de plural. Dacă verbul era "(he/she/it) swims", atunci se potrivea doar varianta de singular.

acum 4 ani

RaduBradeanu

unde se subînțelege they?în vise?

acum 2 ani

crinutica

Explicatia ta este foarte buna:-)

acum 3 ani

ValentinaEne27

The fish se folosește și la singlr și la plural.

acum 3 ani

ValentinaEne27

Fish se folosește și la singular și la plural.

acum 3 ani

IftimieEma

Fish poate fi si la singular , dar si la plural. In capitolul acesta invatam cuvinte la plural, deci este : Pestii Inoata

acum 1 an

Diaconescu526548

Nu este scris they ci the

cu 2 luni în urmă

cornelzavada

Unde ,doamne, scrie -they ???

cu 1 lună în urmă

PaulaDiaco1

Valentina ,multumesc si eu tie ,deoarece am inteles si eu din explicatia ta.

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.