"He will have taken the medicine to the hospital."

Fordítás:Addigra el fogja vinni a gyógyszert a kórházba.

March 18, 2014

21 hozzászólás


Kapitanyanna

Most meg miért baj, hogy beleírtam a 'majd'-ot is? Máshol meg az a baj, ha nem írom bele.

April 4, 2014

matolcsib

ja, en is beletettem,es ugyanazt irtam mint a megoldas csak ekezet nelkul es majd-al,de rossznak titulalta, holott ugyanaz :(

July 31, 2014

data4626

függő beszéd? ez az ugye? ez a fejezet egy tragédia! nagyon unom már, hogy mindig visszavág

March 18, 2014

LszlNagy3

Nem függő beszéd. Ne add fel! :)

March 19, 2014

data4626

kész! vége! :) enyém az arany bagoly! XD

March 19, 2014

Ildiko_Kovacs

az enyém meg az arany huhogás, egyelőre:)

April 4, 2014

Ildiko_Kovacs

http://www.englishpage.com/verbpage/futureperfect.html Most én ajánlanék egy oldalt, ez itt igy nem jó, nem erre használják, köszönet minden törekvésért, de hiányzik a mellékmondat, amitől értherő lenne a future perfect. És ezért nem lehet ezeket igy helyesen leforditani, mert nincs mihez viszonyitani az igeidőt. I will have been in London for six months by the time I leave. Én már London fogok lenni 6 hónapot, mire elmegyek.

April 4, 2014

cslevente

Köszönöm, ez egy nagyon hasznos link!

April 24, 2014

BernadettH1

Hat ez beszaras. Ez a mondat nem semmi!

July 7, 2014

Jpiroska

Future perfect. Nem olyan nehéz, csak kicsit az a baj, mint a past perfecttel, hogy kéne a másik tagmondat.

March 30, 2014

matolcsib

Most nekem nem fogadta el ekezetek nelkul, vagy a forditott sorrend miatt??

July 31, 2014

Mamika51

Addigra már el fogja vinni a gyógyszert a kórháznak. Ez miért nem jó?

December 31, 2014

Lacee86

A kórházba fogja vinni a gyógyszert. -> Nem fogadta el, pedig az előbbiekben elfogadta különösebb kihangsúlyozás nélkül, h "addigra már"...

March 24, 2015

Hajdusec

Már elviszi a gyógyszert a kórházba majd...na ez épületes megoldás...mi így nem beszélünk kedves Duolingo!

February 1, 2018

BalintNeme1

Miert nem jo a "fogja el vinni"$

June 7, 2018

Igi834685

Addigra a gyógyszert a kórházba fogja vinni. Mi ezzel a baj?

July 6, 2018

MartonGeza

Azt írtam, hogy: "Akkorra már majd elviszi a gyógyszert a kórházba". Ez nem ugyanazt jeleni ,mint a feladatlapon megadott megoldásban látott "Addigra már....stb"?!

September 30, 2018

Dominika145649

Amit én írtam az is értelmes volt. Nem értem mi a probléma!

February 10, 2019

Tibor687133

Ne magyarkodjunk már főkeg ha hülyeség a vége!

March 17, 2019

Sandor492526

Bosszantó, hogy a program számtalanszot nem fogad el egy, a magyar nyelvben tökéletes szórendet

June 15, 2019

Sandor492526

el fogja vinni a gyógyszert vagy a gyógyszert el fogja vinni Kérdés: Az angol nyelvben van mód ilyen finom hangsúly kifejezésére vagy mindent felül ír a kötött szórend?

June 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.