A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He will have taken the medicine to the hospital."

Fordítás:Addigra el fogja vinni a gyógyszert a kórházba.

4 éve

16 hozzászólás


Kapitanyanna

Most meg miért baj, hogy beleírtam a 'majd'-ot is? Máshol meg az a baj, ha nem írom bele.

4 éve

matolcsib

ja, en is beletettem,es ugyanazt irtam mint a megoldas csak ekezet nelkul es majd-al,de rossznak titulalta, holott ugyanaz :(

4 éve

data4626

függő beszéd? ez az ugye? ez a fejezet egy tragédia! nagyon unom már, hogy mindig visszavág

4 éve

LszlNagy3

Nem függő beszéd. Ne add fel! :)

4 éve

data4626

kész! vége! :) enyém az arany bagoly! XD

4 éve

Ildiko_Kovacs

az enyém meg az arany huhogás, egyelőre:)

4 éve

Ildiko_Kovacs

http://www.englishpage.com/verbpage/futureperfect.html Most én ajánlanék egy oldalt, ez itt igy nem jó, nem erre használják, köszönet minden törekvésért, de hiányzik a mellékmondat, amitől értherő lenne a future perfect. És ezért nem lehet ezeket igy helyesen leforditani, mert nincs mihez viszonyitani az igeidőt. I will have been in London for six months by the time I leave. Én már London fogok lenni 6 hónapot, mire elmegyek.

4 éve

cslevente

Köszönöm, ez egy nagyon hasznos link!

4 éve

BernadettH1

Hat ez beszaras. Ez a mondat nem semmi!

4 éve

Jpiroska

Future perfect. Nem olyan nehéz, csak kicsit az a baj, mint a past perfecttel, hogy kéne a másik tagmondat.

4 éve

matolcsib

Most nekem nem fogadta el ekezetek nelkul, vagy a forditott sorrend miatt??

4 éve

Mamika51

Addigra már el fogja vinni a gyógyszert a kórháznak. Ez miért nem jó?

3 éve

Lacee86

A kórházba fogja vinni a gyógyszert. -> Nem fogadta el, pedig az előbbiekben elfogadta különösebb kihangsúlyozás nélkül, h "addigra már"...

3 éve

MihlyLszlH

Már elviszi a gyógyszert a kórházba majd...na ez épületes megoldás...mi így nem beszélünk kedves Duolingo!

7 hónapja

BalintNeme1

Miert nem jo a "fogja el vinni"$

3 hónapja

Igi834685
Igi834685

Addigra a gyógyszert a kórházba fogja vinni. Mi ezzel a baj?

2 hónapja