"He will have taken the medicine to the hospital."

Fordítás:Addigra el fogja vinni a gyógyszert a kórházba.

3/18/2014, 10:40:19 AM

18 hozzászólás


Kapitanyanna

Most meg miért baj, hogy beleírtam a 'majd'-ot is? Máshol meg az a baj, ha nem írom bele.

4/4/2014, 10:56:03 AM

matolcsib

ja, en is beletettem,es ugyanazt irtam mint a megoldas csak ekezet nelkul es majd-al,de rossznak titulalta, holott ugyanaz :(

7/31/2014, 9:12:39 PM

data4626

függő beszéd? ez az ugye? ez a fejezet egy tragédia! nagyon unom már, hogy mindig visszavág

3/18/2014, 10:40:19 AM

LszlNagy3

Nem függő beszéd. Ne add fel! :)

3/19/2014, 6:05:15 PM

data4626

kész! vége! :) enyém az arany bagoly! XD

3/19/2014, 7:10:00 PM

Ildiko_Kovacs

az enyém meg az arany huhogás, egyelőre:)

4/4/2014, 10:45:01 PM

Ildiko_Kovacs

http://www.englishpage.com/verbpage/futureperfect.html Most én ajánlanék egy oldalt, ez itt igy nem jó, nem erre használják, köszönet minden törekvésért, de hiányzik a mellékmondat, amitől értherő lenne a future perfect. És ezért nem lehet ezeket igy helyesen leforditani, mert nincs mihez viszonyitani az igeidőt. I will have been in London for six months by the time I leave. Én már London fogok lenni 6 hónapot, mire elmegyek.

4/4/2014, 10:43:57 PM

cslevente

Köszönöm, ez egy nagyon hasznos link!

4/24/2014, 5:06:05 AM

BernadettH1

Hat ez beszaras. Ez a mondat nem semmi!

7/7/2014, 8:36:36 PM

Jpiroska

Future perfect. Nem olyan nehéz, csak kicsit az a baj, mint a past perfecttel, hogy kéne a másik tagmondat.

3/30/2014, 7:16:13 AM

matolcsib

Most nekem nem fogadta el ekezetek nelkul, vagy a forditott sorrend miatt??

7/31/2014, 9:11:48 PM

Mamika51

Addigra már el fogja vinni a gyógyszert a kórháznak. Ez miért nem jó?

12/31/2014, 9:34:10 AM

Lacee86

A kórházba fogja vinni a gyógyszert. -> Nem fogadta el, pedig az előbbiekben elfogadta különösebb kihangsúlyozás nélkül, h "addigra már"...

3/24/2015, 8:11:50 PM

MihlyLszlH

Már elviszi a gyógyszert a kórházba majd...na ez épületes megoldás...mi így nem beszélünk kedves Duolingo!

2/1/2018, 8:42:54 AM

BalintNeme1

Miert nem jo a "fogja el vinni"$

6/7/2018, 2:27:56 PM

Igi834685

Addigra a gyógyszert a kórházba fogja vinni. Mi ezzel a baj?

7/6/2018, 8:08:12 AM

MartonGeza

Azt írtam, hogy: "Akkorra már majd elviszi a gyógyszert a kórházba". Ez nem ugyanazt jeleni ,mint a feladatlapon megadott megoldásban látott "Addigra már....stb"?!

9/30/2018, 10:58:40 AM

Dominika145649

Amit én írtam az is értelmes volt. Nem értem mi a probléma!

2/10/2019, 6:21:48 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.