1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy reads a newspaper."

"The boy reads a newspaper."

Çeviri:Oğlan bir gazete okur.

March 18, 2014

44 Yorum


SemaCan2

Arkadaşlar yanlış yapan var mı bu kadarkolay soruyu


abanTatar

Ben s takisini unutmuşum


erol86451

Olmmami dddd ben


Gulsum736875

Ben "Oglan bir gazete okur" Yazdim "Çoculk bir gazete okur" yazdi.


arslan06

Boy oğlan demek değil mi


Samikayaa

Bence O gazete okur daha uygun.


Doan29124

The boy read a newspaper neden olmuyor? S takısı niçin?


Dou372311

S takısı neden geliyor


Erhan590998

S takısı he she it gibi algılamak lazım


pnar847340

Ama bana reads yani s takisi gelmiş yani çoğul o yuzden okurlar olmasi lazim


MetinEren

" Çocuk Bir Gazete Okur. " Okuyor da olabilir bence.


Nur824546

Boy oğlan demek


serkan.emul

Çocuk child demek ama orada boy yazdığı için oğlan


BraKarada

Boy cocuk degil ki


AslanGalatasaray

Boy oğlan çocuk children


ozgurkaya654

Okuyor dedim okur dedi valla sıkıldım artik bole sorulara


UzaktanBakanAdam

okuyor olması için ing takısı gelmesi gerek, reading


dogukanyasar

Çünku genis zaman


ceren.arikan

Peki fiilin sonuna gelen s eki oğlandan dolayı mı hani he/she/ıt deki gibi ?


kalibreli61

Bu çocuk gazete okur yazdım hata verdi ?


Nur824546

Bir olacaktı mesela "a newspaper" bir gazete demek . Bu diye bir ek yok cümlede


rreco11

Reads demis orda cogul olmasi lazim degil mi cogul kullandim yanlis dedi


snaga2

Ses biraz hizli


canan925652

Kaplumbagaya bas yavasliyo


denizz4

çok kötü okuyo


Nur824546

Yavaşlatarak okutabilirsin


OhaTr

üfff konuştuğumu anlamıyor.Mikrofonum kaliteli!!! Casper !!!!


Nur824546

"Oğlan okur bir gazete" yazdım .Devrik olduğu için kabul etmedi lanet olsn


EbuAs1

The boy reads I newspaper olmazmı


batuhan.er1

Abi boy a bi oglan demis bi cocuk demis kafam karisti ya


AslanGalatasaray

Hayır boy oğlan erkek çocuk children


muge-

Erkek çocuğuna boy kız çocuğuna girl diyorlar çocukla oğlan aynı şey zaten


Nur824546

Çocuk ile oğlan aynı şey değildir . Bir kızada çocuk dersin bir oğlana da çocuk dersin . Ama eğer sadece oğlan (erkek) dersek özelleştirmiş oluruz . Bir kıza oğlan denilmez . Çünkü kız yani girl olarak özelleştirilmiştir .Aynı şekilde bir oğlanada kız diyemessin


DiabLooo1408

sen kizina oglanmi diyosun ? yada baskasinin kizina :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.