1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have shirts."

"They have shirts."

Fordítás:Vannak ingeik.

March 18, 2014

8 hozzászólás


Eszter736665

Nekem még a saját megoldását se fogadta el ....


Zsuzsa956171

Honnan tudom mikor mit jelent,hiszen ez azt is jelentheti,hogy (Azok ingek.)


IstvanMorv

They are shirts. Azok ingek.


sandorsalo

miert nem mondja el a mondatot vegig a 3. szintnel?


Jagika

Ingük van miért nem jó?


Zsuzsi182464

They - nekik; have - vannak; shirts - ingek, nem egy, több. És ezt pedig magyarul úgy mondjuk, hogy Vannak ingeik.


80kiraly.k20

A 'shirt' nem pólót jelent inkább. Javítsatok ki, ha rosszul gondolom, de én eddig ezt így tudtam.


F.A.I.R.P.L.A.Y

"t-shirt" a póló

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.