1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have shirts."

"They have shirts."

Fordítás:Vannak ingeik.

March 18, 2014

7 hozzászólás


Jumi819680

Kabbe a ..szomat


Eszter736665

Nekem még a saját megoldását se fogadta el ....


Zsuzsa956171

Honnan tudom mikor mit jelent,hiszen ez azt is jelentheti,hogy (Azok ingek.)


IstvanMorv

They are shirts. Azok ingek.


sandorsalo

miert nem mondja el a mondatot vegig a 3. szintnel?


Jagika

Ingük van miért nem jó?


Artemis_Olympos

A 'shirt' nem pólót jelent inkább. Javítsatok ki, ha rosszul gondolom, de én eddig ezt így tudtam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.