"He is going to listen to the music."

Fordítás:Meg fogja hallgatni a zenét.

March 18, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

miskei

meg fogja hallgatni a zenét - szerintem ez ugyanazt jelenti, jelentettem.

March 18, 2014

miklos44

A "Zenét fog hallgatni." miért nem jó fordítás?

May 11, 2014

nyusziagyar

Mert ott a "the" határozott névelő. XD

May 11, 2014

miklos44

Szó szerinti fordításnál igazad van, de ha valóban magyarul akarjuk mondani már kételkedem. Azzal egyetértek hogy az angolra történő fordításnál ne magyarosan fordítsunk, de ennek fordítva is igaznak kellene lenni.

May 11, 2014

mightynatt

Az ugy nagyon nem hangzik magyarul

August 10, 2014

JnosRekten

Az egyik adón zene megy, a másikon pl. újévi köszöntő. Akkor: Ő a zenét fogja hallgatni.

June 25, 2015

Jpiroska

Én is pont ezt írtam. Ráadásul a névelő miatt is pont stimmel.

March 28, 2014

zetorka

olyan mondatot én még életemben nem hallottam, hogy valaki "a zenét fogja hallgatni" tegye már fel a kezét aki mondott már ilyet valaha!

April 7, 2014

PterTth2

Nyelvtanilag helyes de értelmetlen mondat. Tele vagyunk ilyenekkel.

April 9, 2014

vasvariistvan

Feltettem.

January 17, 2019

ronkovics86

Én meg azt hittem, hogy a "zenét fog hallgatni"-hoz is kell a névelő, mint a "listen to the radio"-nál...

August 11, 2014

csorbala

a zenére fogok figyelni

August 27, 2014

caissa86

tune v song jobb lenne a music helyett; A zenet fogja hallgatni -ilyen mondat nincs magyarul

August 29, 2014

miklos44

Magyarul mondjuk, hogy zenét hallgatok! Van ilyen mondat.

August 29, 2014

Imre565437

Nem fogadja el: "Meg fogja a zenét hallgatni"

July 25, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.