Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"مادر"

Переклад:The mother

1 рік тому

127 коментарів


RuslanShevchuk

Помилка не та мова

1 рік тому

Alex316095

Повідомлення про проблему на прапорі

6 місяців тому

StepanTkhi

Не коректна мова!

1 рік тому

dmitro.yurishin

Будь ласка виправіть помилку مادر це не є коректне завдання

1 рік тому

Mediaphag

А чого не виправляють?

1 рік тому

igorpashul

Виправіть мову на українську!!!

1 рік тому

CUe42

Не та мова

1 рік тому

Yehor159795

помилка все ще на місці

1 рік тому

VolPet3
VolPet3

Виправіть, будь-ласка, помилку.

1 рік тому

judasandh

Скільки можна? Виправте нарешті

1 рік тому

7XeF2

Не та мова

1 рік тому

YdZ34
YdZ34

Арабська мова

1 рік тому

CUe42

Не та мова

1 рік тому

AishaDare

Виправте мову.

1 рік тому

Rimex2

Виправте помилку!

1 рік тому

2H1g

слово мама прикольно написано ) مادر

1 рік тому

tttolik

Арабська!!!

1 рік тому

Petetema

Не та мова

1 рік тому

K0J9

Виправте!!!

1 рік тому

ywdZ
ywdZ

Аллах Акбар!

1 рік тому

OlgaUsenko2

Дякую за прикол! "Взбадріло"

1 рік тому

Volodymyr507891

Підбадьорило)

7 місяців тому

uCqr4

Це значить мама

1 рік тому

3efa2

Wrong language!!

1 рік тому

Maksum_Ko

Хах, приєднуюсь до коментарів. Мова не та)

1 рік тому

AniaSmile

Хаха мова не та а я вгадала

1 рік тому

BunchDog

Та виправте вже будьласка !!!!!

1 рік тому

andreyhak

Виправте мову на українську!!! Що за ієрогліфи?

1 рік тому

kEPc9

Чому досі не виправлена помилка?

1 рік тому

AlexandrMa432991

Це явно не англійська мова

1 рік тому

Viacheslav926246

Друзі, це Перська мова, може то натяк щоб почати вивчати ....;)

10 місяців тому

Aelssya

далі вивчати не можливо, бо поки не завершиш поточний урок, - наступний не розпочнеться.

1 рік тому

vqwm2

Все ще арабська

1 рік тому

Lubomur8

Не та мова

1 рік тому

Wolf_Devil

Я вчу англійську, з української. То трохи некоректне завдання)

1 рік тому

Maxudak

Ви жартуєте?! Написано арабською.

11 місяців тому

LarkinUA

Мова не та!!!

1 рік тому

Metalitic

У мене слово підкреслене крапками, і коли на такі слова наводиш, показує переклад, навіть якщо мова не та

1 рік тому

lyQq7

Виправте нарешті помилку!

1 рік тому

NicolasLut2

Що за арабська мова ?

1 рік тому

Qetx6

Вилізли арабські ієрогліфи...

1 рік тому

Andrii_Ksondzyk

01.02.18 не та мова

7 місяців тому

Angela954146

До чого тут це?

1 рік тому

Wl8A3

Виправте помилку

10 місяців тому

p81K

Виправте помилку!!!!!

10 місяців тому

andrii677964

16.01.2018 помилка ще й досі не виправлена

8 місяців тому

1Jwl4
    1. 2018 мова ще й досі не виправлена!
6 місяців тому

Pepsovych

19.03.2018 - не виправлено.

6 місяців тому

enViro2

А вгадав, ЛОЛ

1 рік тому

Volodymyr507891

27/01/2018 вже два роки минуло напевно. Модератори вимерли(

7 місяців тому

e975sasha

Виправте помилку

7 місяців тому

Anna666575

Арабська мова у завданні

7 місяців тому

jony27681

Нормальний прикол))))

1 рік тому

NataliaSpl1

Мова не та

11 місяців тому

Blazhk0

по арабськи написано)) некоректне слово

10 місяців тому

LarkinUA

Да виправить нарешті цей приклад!!!

9 місяців тому

9Kuo4

Мало бути англіською

9 місяців тому

OleksandrK871508

Не коректна мова

8 місяців тому

fckI8

не та мова!

7 місяців тому

xjT67

Виправіть помилку будь ласка.

7 місяців тому

ZEfw10

Будь-ласка виправіть помилку

7 місяців тому

[заблокований користувач]

    Арабська?!

    7 місяців тому

Perstar
    Perstar

    :) А я вгадав. Пальцем в небо

    1 рік тому

RuslanSaba

    глюк

    10 місяців тому

DIMON4IK10

    Альо що за мова....

    9 місяців тому

oksans16

    Це що зо ієрогліф

    8 місяців тому

Zl8B3
    Zl8B3

    Потрібно замінити. Це мабуть на арабській.

    7 місяців тому

Katia779833

    Виправтее мову

    7 місяців тому

Oksana845696

    Помилка!!!

    7 місяців тому

gazda13

    Я не вчив цю мову виправте будь ласка цю помилку

    7 місяців тому

VladimirGlad

    http://joxi.ru/V2VLnKBhxJnozr мова українська

    1 рік тому

AlexTaleev

    Відповідь правильна Mother. Баг програми

    1 рік тому

blOk734840

    Аналогічно , мова

    11 місяців тому

Balzamina

    Це значить мама,але не англійською.

    7 місяців тому

Volodymyr.V

    Це шо, арабська?

    7 місяців тому

Kosta979031

    Ми вчимо арабський)))неочікувано

    3 місяці тому

adi848497

    =D

    11 місяців тому

Katia779833

    Поміняйте мову

    6 місяців тому

7pdW2

    Помилка!!!

    6 місяців тому

mrkillcar

    а-а-а-а, астанавітєсь!!!!

    3 місяці тому

OtoG5

    Помилка в завданні, не та мова

    2 місяці тому

Outsize

    Те відчуття коли відповів на питання правильно

    2 місяці тому

anpsoft
    anpsoft

    Не думав що реформи в українській мові досягли такого рівня :)

    2 місяці тому

L.Yura
    L.Yura

    Холера, доведеться вивчати арабську

    2 місяці тому

RomanOleyn

    Так і не пофіксили (

    6 місяців тому

m8uM3

    27.03.2018 помилка не виправлена

    5 місяців тому

leeward15

    26.04.2018 мова все ще не та :)

    4 місяці тому

YarynaGumenyuk

    24.06.2018 помилку не усунули. Жесть

    3 місяці тому

zIap8

    Не та мова((

    6 місяців тому

KorneliaLia

    Ви серйозно? Виправте

    5 місяців тому

coleg.lviv

    Це не англійською

    5 місяців тому

__Anna__Sh

    )) помилка

    5 місяців тому

sanny.120mm

    помилка!

    5 місяців тому

LiderNata

    чому досі не виправлено помилку в програмі?

    5 місяців тому

aauf2
    aauf2

    Начебто ми тут вчимо не арабську???

    5 місяців тому

anpsoft
    anpsoft

    Акбар якийсь, до речі вгадав вірно:) але нам треба англійську вчити, бо ігілівці нам не допоможуть москалів гнати з України

    4 місяці тому

YaroslavWolfmann

    Виправте помилку /

    4 місяці тому

sergijp1
    sergijp1

    Давайте назбираємо 100 коментарів

    3 місяці тому

Viktor697589

    Виправте помилку будь ласка

    2 місяці тому

Alice8Korsun

    Все та ж сама проблема)

    2 місяці тому

wUeS6

    Я не володію арабською.... =(

    2 місяці тому

dVJU7

    Ой, а мова не та

    2 місяці тому

VolodymyrN11

    (((

    2 місяці тому

olx2
    olx2

    WTF!!! Чому арабська!?!

    2 місяці тому

Vitalii66308

    Йооу Адміни, ви чо там? , йомайо виправіть, а то дійсно дуже дивно таке бачити

    4 тижні тому

razkev

    Ви шо осліпли чи не бачите що не вирішений баг з мовою? Ієрогліфи досі 29.08.2018

    2 тижні тому

oUtX1
    oUtX1

    А я вгадав)

    2 місяці тому

ValentinaB964975

    Ну виправте вже)) Більше року народ просить))

    1 місяць тому

InnaTuch

    Арабська!

    1 місяць тому

Nadiia383358

    This is wrong language

    1 місяць тому

Valentyna57228

    Це арабською?

    1 місяць тому

WJIk8
    WJIk8

    що за мова? Виправте будь ласка.

    1 місяць тому

Stepha356746

    Мова інша

    1 місяць тому

6nwP5
    6nwP5

    Коли нарешті буде виправлена помилка?

    1 місяць тому

Misha2202
    Misha2202

    Виправте!!!!

    1 місяць тому

Klfo
    Klfo

    Помилка, це не українська мова

    4 тижні тому

jSnK15
    jSnK15

    Wtf??? That's not Ukrainian

    4 тижні тому

Oleks8
    Oleks8

    Ураааа! Я вгадав!!!

    3 тижні тому

F_V_I
    F_V_I

    Турки, ви де?

    3 тижні тому

Boris756478

    араби захопиши світ чи що

    2 тижні тому

kisC12
    kisC12

    WTF?

    2 тижні тому

Denis.Panov

    Я арабський не знаю

    1 тиждень тому

k8HT5
    k8HT5

    Мова...

    1 тиждень тому

OlegKoshel1
    OlegKoshel1

    Арабська мать так і залишилась

    5 днів тому

ValentynSo

    Вони тільки зверхність у коментах вміють демонструвати. Workaround - "мати", "мама"

    1 рік тому

Alex316095

    Повідомлення про проблему на прапорі

    6 місяців тому

HelenDiyuk

    зрозуміло що на прапорі! але він не активний в даному завданні! і що робити! вже майже рік ніхто не реагує на цю проблему

    3 дні тому