"Benim annem pantolon giyer çünkü o modern bir kadındır."

Çeviri:My mother wears pants because she is a modern woman.

4 yıl önce

6 Yorum


yasdem

wears olcak orasi my mother burda she oluyor yani

4 yıl önce

nazmunver

Pantolon giymek modernliğin göstergesi olduğunu yeni öğrendim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cumlelerin icerigine cok takilmamalisiniz.

Duolingo'nun şöyle bir sistemi var, her aşamadaki derslerin içinde yeni 3-9 arası kelime öğretiliyor ve kullanılan cümlelerde de bu kelimeler ve sadece daha önceki derslerde öğretilen kelimeler kullanılıyor. Dolayısıyla ortaya cikabilecek anlamli cumle sayisi kisitli. Öbür türlü aynı anda çok fazla kelime öğrenmek zorunda kalırdınız...

4 yıl önce

GirlDamascus

Pant yazdım kabul etmedi?

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Pants olarak kullaniliyor

4 yıl önce

kemal.c.ta

Pants olmuş yanlışlık var

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.