1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Emlékezni fog rám?"

"Emlékezni fog rám?"

Fordítás:Is he going to remember me?

March 18, 2014

10 hozzászólás


G02

Ez a mondat környezet nélkül elég félrevezető, mert simán lehet magázódás is.


fectroll

(2015.03.27) a "med" már javítva.


miskei

Mi az a "med"?


toth.istva1

Elírás... Én is vesztettem életet emiatt... :-


laszlo.tor

Én is (nálam a medical rövidítése, más jelentéséről nem tudok).


bela0830

hol van a hang?


RekaMago

would he going to remember me ? miert nem jo?


Harga

Így nem használatos. (Más mondatokban lehet ilyesmi pl: "Would he going for that approach?")


Janos2015

"is he will remember me" nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.