"Emlékezni fog rám?"

Fordítás:Is he going to remember me?

4 éve

7 hozzászólás


G02
G02

Ez a mondat környezet nélkül elég félrevezető, mert simán lehet magázódás is.

4 éve

fectroll
fectroll

(2015.03.27) a "med" már javítva.

3 éve

miskei
miskei

Mi az a "med"?

4 éve

toth.istva1

Elírás... Én is vesztettem életet emiatt... :-

4 éve

MnikaHeged

En is:(

4 éve

laszlo.tor

Én is (nálam a medical rövidítése, más jelentéséről nem tudok).

4 éve

bela0830

hol van a hang?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.