"Emlékezni fog rám?"

Fordítás:Is he going to remember me?

March 18, 2014

10 hozzászólás


G02

Ez a mondat környezet nélkül elég félrevezető, mert simán lehet magázódás is.

October 17, 2014

fectroll

(2015.03.27) a "med" már javítva.

March 27, 2015

miskei

Mi az a "med"?

March 18, 2014

toth.istva1

Elírás... Én is vesztettem életet emiatt... :-

March 23, 2014

MnikaHeged

En is:(

March 24, 2014

laszlo.tor

Én is (nálam a medical rövidítése, más jelentéséről nem tudok).

March 25, 2014

bela0830

hol van a hang?

March 17, 2016

RekaMago

would he going to remember me ? miert nem jo?

February 10, 2018

Harga

Így nem használatos. (Más mondatokban lehet ilyesmi pl: "Would he going for that approach?")

February 26, 2019

Janos2015

"is he will remember me" nem jó?

August 18, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.