"Over time everything changes."

Fordítás:Idővel minden változik.

March 18, 2014

17 hozzászólás


iconhunter

Az "időnként" nem jó?

July 10, 2016

ronKovax

Én is azt írtam, szerintem jó lenne

April 21, 2017

Chanirina

a Minden idővel megváltozik miért nem jó?

December 16, 2016

Harga

Fura szórend, más a jelentése, jobb így: "Idővel minden változik."

August 6, 2017

JozsefPap

Az idő során minden változik. -kijavitotta, hogy az idők során változik minden. Nem helyes magyarul az egyes szám ?

August 6, 2017

Harga

Nekem mindkettő fura, eddig ez tűnik legjobbnak: "Idővel minden változik."

August 6, 2017

jokutine

Az idővel miért nem jó?

March 18, 2014

Harga

Így elfogadta: "Idővel minden változik."

July 10, 2017

fectroll

Nem szerepel a mondatban, meg magyarul is bénán hangzik. (ne haragudj! A "béna" nem a személyednek szólt)

November 15, 2014

ironcameleon

over time - idővel, az idő múlásával, az idő haladtával
Ez ott van a mondatban és nem hangzik bénán.

August 30, 2019

Cyberpunk444

Az "Idő végeztével minden megváltozik" mi lehet a probléma?

August 23, 2016

bardospince

Egy időn túl minden változik.

March 3, 2018

DvidBha

Ha valaki tudja megmondhatná, hogy az everything után miért van többesszám.

January 7, 2015

fgaboca

Nem többesszám, hanem egyes szám 3. személy. ☺

January 7, 2015

Papucska

Mert az egy ige! :)

February 9, 2015

csorero

Es a Mindeg minden valtozik? Miert nem jo?

February 22, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.