Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is anybody home?"

Çeviri:Evde kimse var mı?

4 yıl önce

37 Yorum


htdevo
htdevo

Ya "Is there anybody at home?" nedir?

4 yıl önce

akbaslar

Yourself is right

2 yıl önce

unsalcibram

O da aynı anlama geliyor

3 yıl önce

muratcorlu

"Evde biri var mı?" diye de çevrilemez mi?

3 yıl önce

mgvn
mgvn

burada anybody ile home arasında in olması gerekmez mi?

4 yıl önce

unsalcibram

Home da at, house da in oluyor

3 yıl önce

Aysun.17

at de kullanılmamış ama..

3 yıl önce

unsalcibram

http://www.ekremuzbay.com/genel/home-house.html burada dediğine göre at home da oluyor at kullanmadan da doğru oluyor.

3 yıl önce

dalimacit

bu gündelik bi kullanımdır im home are you home falan gibi

2 yıl önce

hikilic

güzel anlatım kesinlikle inceleyin linki

9 ay önce

brtgtrn

var mı ? anlamını katan nedir ? there yok.

4 yıl önce

Mursel_61

Is o anlamı katar yardımcı fiil

3 yıl önce

gmz1030

There nerde ????

3 yıl önce

drasarac

"Is anybody at home" daha doğru degil mi?

4 yıl önce

cevdetbektas

Kelimenin anlami kimse, herhangi biri olarak veriliyor. Ancak cumlede kimse cevabini kabul ediyor. Herhangi biri cevabini kabul etmiyor. Bence burada her iki cevabinda dogru olmasi gerekir. Sadece bu kelime degil, bircok kelimenin ikinci ucuncu anlamini kabul etmiyor. Bunu dogru bulmuyorum. Kisa zamanda bu yanlisin giderilmesini istiyorum. Ya da bir aciklama bekliyorum

3 yıl önce

kozkaptan

At nicon killanilmadi

4 yıl önce

emtahmilci

Evde biri var mı diye çevirdim ve kabul etmedi.

3 yıl önce

pepelats

evde herhangi biri var mı?dedim kabul etmedi.

3 yıl önce

Mehmet_Recep

Bende

3 yıl önce

hardnrocker

Bu cümlenin fon müziği de benden olsun. https://www.youtube.com/watch?v=gMWnm0dghWE

2 yıl önce

akbaslar

Nice

2 yıl önce

mustafaabcsamet

hiç kimse evde mi, neden olmuyor

1 yıl önce

unsalcibram

Aynı anlama geliyor zaten ama Türkçe'de hiç böyle bişey diyo muyuz?

1 yıl önce

mustafaabcsamet

valla ben diyorum :D

1 yıl önce

unsalcibram

Ona bakarsan neler diyoruz normalde kullanılmayan :D

1 yıl önce

mustafaabcsamet

:D

1 yıl önce

mburak07

Evde birisi varmi????

3 yıl önce

candurmaz

"Evde kimse yok mu?" kabul etmedi herhalde bir kalip bu.

2 yıl önce

ferdi48130

Ev (de) yapan baştaki is midir ? Hemde soru formuna çeviriyor geniş zamanda fiilsiz soru cümlesi.... öyledir herhalde çünkü de da yapan at in on the ingilizce formunda kullanılmamış. Kullanılabilirmiydi ev den önce bu edatlar?

2 yıl önce

sakinesevim

EVDE BİRİ VAR MI YAZDIM KABUL ETMİYOR

2 yıl önce

serap575058

var mı nerde ?

1 yıl önce

Metinzber

Herkes evde mi dedim. Olmadı

1 yıl önce

Nicat738966

At home niye olmadı?

1 yıl önce

fazare

Evde biri varmı neden olmadı

1 yıl önce

xproemirx

allah rızası için lingot

1 yıl önce

ZEYNEP778656

evsiz mi diye sormuyomu

1 yıl önce

EGE496463

Is anybody home vego vego vego

7 ay önce