1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "My favorite means of transpo…

"My favorite means of transportation is a plane."

Translation:Мій улюблений транспорт - літак.

May 9, 2017

6 Comments


Dabug-CZ

Why was "Мій улюблений вид транспорту - літак" marked as wrong?


MihailIvan2

Мій улюблений вид транспорту це літак. I am Ukrainian so I know


AntonSherstiuk

This is a bit awkward, I'd say "мій улюблений транспорт це літак"


2uJc4

Where is "це"?


FNzq1

It is not correct!

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.