1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The calendar is also availab…

"The calendar is also available in Portuguese."

Переклад:Цей календар доступний також португальською.

May 9, 2017

5 коментарів


Yurii_V

Цей календар є також доступний португальською - в чому помилка?


VladislavH10

Чому "цей календар є також португальською мовою" не приймає ?


duliungo1

З "цей" чи без "цей"? Ось в чому питання!


Fb8U1

Даремно ігноруєте прохання розробників перекладати артикль вказівним займенником. Це не пуста забаганка, а спосіб навчити нас розуміти означений артикль. Найчастіше він якраз показує, що співрозмовникам відомо, про який саме об'єкт іде мова. Дотримуючись цього простого правила, я мирно співісную із артиклями.


Kindermns

"Цей календар також доступний португальскою" - не приймає, а отак - "Цей календар доступний також португальською" прийняв.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.