"ThecalendarisalsoavailableinPortuguese."

Переклад:Цей календар доступний також португальською.

1 рік тому

5 коментарів


Yurii_V

Цей календар є також доступний португальською - в чому помилка?

1 рік тому

duliungo1

З "цей" чи без "цей"? Ось в чому питання!

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Даремно ігноруєте прохання розробників перекладати артикль вказівним займенником. Це не пуста забаганка, а спосіб навчити нас розуміти означений артикль. Найчастіше він якраз показує, що співрозмовникам відомо, про який саме об'єкт іде мова. Дотримуючись цього простого правила, я мирно співісную із артиклями.

9 місяців тому

VladislavH10

Чому "цей календар є також португальською мовою" не приймає ?

1 рік тому

Kindermns

"Цей календар також доступний португальскою" - не приймає, а отак - "Цей календар доступний також португальською" прийняв.

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.