Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The calendar is also available in Portuguese."

Переклад:Цей календар доступний також португальською.

1 рік тому

4 коментарі


Yurii_V

Цей календар є також доступний португальською - в чому помилка?

1 рік тому

VladislavH10

Чому "цей календар є також португальською мовою" не приймає ?

1 рік тому

duliungo1

З "цей" чи без "цей"? Ось в чому питання!

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Даремно ігноруєте прохання розробників перекладати артикль вказівним займенником. Це не пуста забаганка, а спосіб навчити нас розуміти означений артикль. Найчастіше він якраз показує, що співрозмовникам відомо, про який саме об'єкт іде мова. Дотримуючись цього простого правила, я мирно співісную із артиклями.

4 місяці тому