1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Take what you want, my son."

"Take what you want, my son."

Μετάφραση:Πάρε ό,τι θέλεις, γιε μου.

May 9, 2017

15 σχόλια


Manolis814035

Δεν είναι σωστή η απάντηση με το "ό,τι". Παραπλανά τον μαθητή. Θα πρέπει να διορθωθεί


maria26497

Εδω εγινε λαθος... εσπασαν το οτι σε δυο μερη


MarsTheSoap

Αυτό συμβαίνει διότι το «ό,τι» σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ο ειδικός σύνδεσμος «ότι» (=πως) αλλά η αναφορική αντωνυμία «ό,τι» (=οτιδήποτε), η οποία διαχωρίζεται από τον σύνδεσμο «ότι» με τη χρήση κόμματος.

Παρακαλώ, δείτε εδώ για περισσότερα: https://www.google.gr/amp/www.in.gr/2018/06/11/culture/glossakailogotexnia/oti-i-oti/amp/


9LNC11

η λέξη ό,τι γράφεται έτσι κι όχι ο τι


9yFS10

Η λέξη γυιος, έτσι τη γράφαμε εμείς οι μεγαλύτεροι και δεν το αλλάζουμε. Τουλάχιστον να γίνεται δεκτή και με τις δύο ορθογραφίες. Ο μόνος τρόπος να γνωρίζεις την ετυμολογία της λέξης.


vasoula7957

ποιο ειναι το λαθος ?


jaye16
<pre> **Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.** </pre>

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες https://forum.duolingo.com/comment/43087948 -

Για να :

βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

  • τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

liXb17

Πού είναι το λάθος?


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..

Yoryos1

Καλησπέρα. Μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Δεν έγιναν δεκτές οι απαντήσεις «πάρε ό,τι θέλεις, γιε μου», «Πάρε οτιδήποτε θέλεις, γιε μου» και «Πάρε ό,τι θέλεις, γιε μου». Έγινε δεκτή η απάντηση «Πάρε ότι θέλεις, γιε μου» αλλά με την υπόδειξη πως χρειάζεται κόμμα στο ότι. Γιατί;


Susan991323

Πάρε ό,τι θέλεις, γιε μου. Νοt accepted so I can't complete the lesson.


jaye16

Δείτε το σχόλιο του Yoryos1*και δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το "οτι" για να προχωρήσετε.

Φαίνεται να υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με αυτήν την άσκηση. Το έχω αφαιρέσει από το μάθημα.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.