"De tijdschriften met jouw vriend erop verschijnen één keer per week."

Vertaling:The magazines with your boyfriend on them appear once a week.

1 jaar gelden

6 opmerkingen


VincentMiller12

er staat boyfriend als antwoord maar is het dan niet ook gewoon vriend

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

"Boyfriend" betekent een vriend waarmee iemand een intieme relatie heeft. Hetzelfde geldt voor "girlfriend." Ik denk dat als je had getypt: The magazines with your friend on them appear once a week, dan zou het ook goedgekeurd moeten worden. Vriend = friend, boyfriend. Vriendin = female friend, girlfriend.

1 jaar gelden

VincentMiller12

maar dat werd foutgekeurd

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Friend wordt gewoon geaccepteerd. Zonder de hele zin is het lastig beoordelen waarom jouw antwoord fout was.

1 jaar gelden

VincentMiller12

ik schreef the magazines with your friend on it appears once a week en toen stond dat friend boyfriend moest zijn en it moest them zijn

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat die vertaling de voorkeur heeft. Als je in plaats van it, them gebruikt wordt het antwoord geaccepteerd.

Magazines = meervoud, daarom kan je niet it (enkelvoud) gebruiken

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.