1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My aunts drink green tea."

"My aunts drink green tea."

Fordítás:A nagynénéim zöld teát isznak.

March 18, 2014

17 hozzászólás


DawwJack

a hangyáim zöld teát isznak :-)


SmuelSoma

Kicsit nyelvtörősre sikeredett ez a mondat.


AngelTimi88

Hihetetlen... a nagynénit eddig elfogadta akkor most miért nem jó a többesszáma ?!?! Ilyen apró shit-ek miatt csinálom meg tízszer mire tökéletes lesz... -.-


V_Gabor

Mert itt TSZ-ban van!

De legalább gyarolsz. Ezért van ez az egész! :)
Még 100 év múlva is fogsz rá így emlékezni.


AngelTimi88

Nagynénik..az többesszám és nem fogadta el :( Szóval még mindig nem értem :$ Emlékezni bizti fogok rá csak megérteni nem :)


V_Gabor

Ha csak azt mondod, hogy "A nagynénik zöld teát isznak.", abból nem derül ki, hogy a Te rokonaidról van szó. Ezért hibás.

My aunts = nagynénéim


AngelTimi88

Köszi, de itt magyar megoldást kért, nem az angolt írtam és magyarul nem fogadta el a nagynénijeimet. Ezt nem értettem nem a my aunts-ot


AttilaHerc

Van ilyen magyar szó, hogy nagynénijeim?


EszterZubor

My aunts= az én nagyneneim nem tudom hogyan irtad a megoldásban de ha csak nagynéniket írtál akkor lejet az volt a hiba


Eszteranna1

a nagynénéink mért nem jó???????????


AttilaHerc

Mert nem a miénk, hanem az enyém.


katica.molnar

mert az a MI nagynénéiNKet jelenti, és nem az ÉN nagynénéiMet. My = én ....-m


Hajdusec

A jó édes "nénikéteket"....


zsa12

A nagynénikéim-et nem fogadja el, előtte meg csak azt


Franktamas

A választ írtam csak ékezetek nélkül, és nem fogadta el. :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.