A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elolvassák a könyvét."

Fordítás:They read her book.

0
4 éve

4 hozzászólás


mokaficek81

honnan tudhatom hogy mikor nőnem vagy mikor hímnem?

0
Válasz4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Magyarból angolra fordításnál nem lehet ilyen esetekben tudni.

Bátran be lehet írni a megfelelőt. Ha nem fogadja el itt pl. a "They read his book."-ot, akkor be kell jelenteni jónak! És bárhol máshol is!

0
Válasz4 éve

zsoltb9

They read his the book. Miert nem jo a the? Az van ott hogy "a konyvet"

0
Válasz4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Az szó szerinti fordítás és helytelen. Olyan, mintha magyarul valami ilyesmit mondanál: "Elolvassák a ő könyvét."

A "his/her book" (="(az) ő könyve") tartalmazza a névelőt jelentés szinten, a magyarban itt külön ki kell tenni, hogy értelmes legyen a mondat.

0
Válasz4 éve