A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We eat the meat."

Fordítás:Megesszük a húst.

4 éve

27 hozzászólás


r82uyt

A 'we eat the meal' és a 'we eat the meat' közül miért csak az utóbbi helyes angol mondat?

3 éve

szekeres.b

Mert míg az egyik a húst jelenti, a másik az étkezést.

3 éve

r82uyt

Nyilván, de engem konkrétan mint mondat érdekel. Ki kellett választani, hogy a 'we eat the' mondathoz a 'meal' vagy a 'meat' illik, és szerintem mindkettő.

3 éve

Tshaba

Én is így értelmeztem. Mivel mindkettő értelmes, mi megesszük az ételt, mi megesszük a húst. Ha esetleg valaki meg tudja magyarázni miért csak az utóbbi helyes, megköszönném :)

3 éve

hellszbelsz

Anyanyelvi angol beszélő itt. Mindkét válaszok helyes angolul. Azt jelentettem.

Bocsánat, ha rossz a angolom :)

3 éve

Vi2N

én is ebben a cipőben járok, jeleztem is mint hiba..., de lehet a megszámlálható illetve megszámlálhatatlan / névelő kapcsolattal van valami össze függés?!

3 éve

SzarkaZsom

vagy az is lehet hogy az étkezés(vagy étel) az angolban helytelen, míg a magyarban helyes ebbe a mondatba be illesztve! (csak tipp én is bele estem ebbe a hibába)

1 éve

Rvinger

En is ezt neztem a meal jelentheti magat az etelt is amit epp eszel szoval jonak kene lennie

1 éve

EditKiss4

Egyetertek?!- mikor melyik

2 éve

eva.albeln

A meal ételt is jelent nem csak étkezést. Szerintem is mindkét válasz helyes

3 éve

horvath954

Az első hibajelzés 8 hónapos !!!!! Hol a javítás, vagy a reakció?

3 éve

Fagyongybogyo

A mi megesszük az ételt miért nem jó?

3 éve

Rock-a-Bilin

En is igy jartam. Itt mind a ketto helyes. Legalabb szlengben biztos. A McDonaldsban is szoktak mondani "take a meal" es we eat the meal. Ez a feladat szerintem megteveszto.

3 éve

Szibiszabi

A McDonaldsnak van egy szlogenje, ami nyelvtanilag nem helyes, de mégis úgy használják, talán valami poén rejlik benne, nem is tudom, de direkt használják nem helyesen. És hogy ez a mondat az vagy egy másikról van szó, arra már nem emlékszem, de egy angoltanártól hallottam régebben....! Szóval a meki után menni csak óvatosan! :)

2 éve

szucs.laszlo

Kedves Szibiszabi!

Ennek marketing okai vannak, hogy az emberek könnyebben jegyzik meg azokat a dolgokat, amikben ő maguk találják meg a hibát. A tanulási folyamat is kicsit ilyen. (Hibáiból tanul az ember).

Egyébként valahol azt olvastam, hogy mégis csak helyes.

1 éve

FurkaMarci

A valaszomat el kellene fogadni...

3 éve

gergely.bu

Szerintem ha a hust eszed akkor the meat es ha egy etelt akkor a meal

2 éve

FehrGyula

Mind a kettő helyes

2 éve

DinaEdi

Miért nem jó az, hogy "a húst megesszük"

4 éve

DorottyaBartalis

Szerintem is jó mindkét mondat. De talán arra gondol hogy a ,, megesszük az ételt" nem elég konkrét a feladat számára a ,,megesszük a húst" -hoz képest. De ez csak egy feltételezés.

2 éve

Gymnastical
Gymnastical

This was one of those exercises where they didn't give me a sentence to translate, I just got a blank and had to fill it in. The options were meat and meal and I chose meal. Why was it marked wrong?

2 éve

Balzs72602

Mind a kettő jó

1 éve

ZsoltVirsi

Szerintem is helyes a meal

1 éve

Milla123091

Miért nem mindegy hogy 'meat' vagy 'meal'

1 éve

s_aron1

Mindkettő válasz helyes

1 éve

petra282

Azt írják, hogy a meat; marhahús, én le ellenőrzöm és nem jó, mert az hús

1 éve

angelofwhite

Béna feladat. Mint a legtöbb, de ez... pfff

1 éve